וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשמרים לגביע? בבאר שבע לא אוהבים את הטענות על ויטור וגורדנה

20.4.2024 / 8:51

"אם הם היו כשירים, הם היו משחקים. טיבי לא צריך מנוחה?", אמר גורם במועדון לפני מכבי חיפה. הקשר עשוי בכל זאת לקבל דקות. דדיה וסטויאנוב בתמונת ה-11

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע הציבה לעצמה את משחק החוץ נגד מכבי חיפה הערב (שבת, 20:00) כאתגר מקצועי, בעיקר בגלל ההיעדרות של מיגל ויטור, אבל גם כי במועדון עדיין מכוונים למקום השני בטבלה. 21 שחקנים יצאו לבית המלון בחיפה הבוקר ורק בסמוך למשחק יוחלט ביחד עם רועי גורדנה האם הוא מתלבש למשחק. ויטור וגורדנה אינם כשירים, אבל בעוד שהפורטוגלי לא יכול לשחק, גורדנה עשוי לקבל כמה דקות, דבר שייקבע כאמור רק בערב לפני פרסום הסגל. בכל מקרה, ההערכה היא שגם גורדנה בסופו של דבר לא יירשם למשחק.

בהפועל באר שבע לא אוהבים את הטענות שהם שומרים כביכול את השניים למשחק חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי מול מכבי נתניה. "אם ויטור וגורדנה היו כשירים, הם היו משחקים", פסק הבוקר בהחלטיות גורם במועדון. "כמה פעמים מיגל החסיר משחקים או חלקי משחקים מול מכבי תל אביב? פציעות קיימות וקורות. אם שניהם היו כשירים למשחק, אף אחד לא היה חושב לשמור אותם בחוץ. טיבי לא צריך מנוחה לפני הגביע? הוא הרי השחקן הכי בולט בחודש האחרון. למה הוא כן מתלבש?".

מיגל ויטור, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
לא "נשמר" לגביע, אבל יקווה לחזור בחצי הגמר. מיגל ויטור/דני מרון

מלבד השניים, הפועל באר שבע תחסר גם את הלדר לופס המורחק וגיא בדש הפצוע. המאמן אליניב ברדה עדיין מתלבט אם לשלב ב-11 את אור דדיה ויוני סטויאנוב שפתחו על הקווים מול מכבי תל אביב ועשו עבודה טובה, ונראה כי השניים זוכים לעדיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully