וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתדרו ללא הכוכבים: מיאמי וניו אורלינס העפילו לפלייאוף

ההיט טיילו ל-91:112 על שיקגו לאחר שהירו התעלה בהיעדרו של באטלר. הפליקנס צלחו את הפלייאין עם 98:105 ללא וויליאמסון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

משחקי הפלייאין על המקום השמיני במזרח ובמערב לא סיפקו דרמות ומתח יוצאי דופן, אך כן הפתיעו במידה מסוימת, כשדווקא הקבוצות שאיבדו את הכוכב הכי גדול שלהן במשחק על המקום השביעי היו אלה שהעפילו הלילה (בין שישי לשבת) לפלייאוף ה-NBA. מיאמי עשתה זאת אחרי טיול נגד שיקגו, בעוד שניו אורלינס הכניעה את סקרמנטו.

באם אדבאיו, מיאמי היט. Rich Storry, GettyImages
מיאמי תפגוש שוב את בוסטון. אדבאיו/GettyImages, Rich Storry
קובי ווייט, שיקגו בולס. Rich Storry, GettyImages
שיקגו לא נתנה פייט. קובי ווייט/GettyImages, Rich Storry

מיאמי היט - שיקגו בולס 91:112

13 העונות הקודמות שבהן מיאמי השיגה 45 ניצחונות ומעלה הסתיימו בהעפלה לפלייאוף. הלילה, ההיט שניצחו העונה 46 משחקים שמרו על 100% הצלחה והשלימו עונה שכזאת בפעם ה-14, אפילו שג'ימי באטלר לא עמד לרשותו של אריק ספולסטרה, זכר לפציעה בברך שספג במשחק הפלייאין הראשון. ריצת 0:19 ברבע הראשון הראתה בבירור לאן נושבת הרוח, ובמחצית השנייה קלעו שחקני המארחת 14 נקודות ללא מענה, שסגרו עניין סופית בדרך למקום השמיני במזרח ולמפגש עם בוסטון בפלייאוף - הרביעי בחמש השנים האחרונות.

ההיט עשו את העבודה דרך ההגנה: הם עצרו את הבולס על 38% מהשדה. בהתקפה, למרות שנתקעו על 13 נקודות ברבע השני, בכל יתר הרבעים הם קלעו 30 נקודות ומעלה. טיילר הירו התעלה וכמעט סיים עם טריפל-דאבל, כשקלע 24 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים לצד 9 אסיסטים. חיימה חאקס תרם 21 נקודות, כשקווין לאב מפתיע מהספסל עם הופעה נהדרת של 16 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-12 דקות בלבד.

בשיקגו, דמאר דרוזן בלט עם 22 נקודות וניקולה ווצ'ביץ' הוסיף 16 לצד 14 ריבאונדים, בעוד שקובי ווייט נעצר על 13 נקודות.

שחקן סקרמנטו קינגס דומנטאס סאבוניס שומר על שחקן ניו אורלינס פליקנס סי ג'יי מקולום. רויטרס
סי ג'יי מקולום בדרך לסל. ניו אורלינס עמדה בלחץ הפעם/רויטרס

ניו אורלינס פליקנס - סקרמנטו קינגס 98:105

לאחר שפספסו את המקום השישי במערב בעקבות הפסד ביתי ללייקרס בסיום העונה הסדירה, ואז נכנעו שוב בבית לאותה קבוצה במשחק הפלייאין שבו נפצע זאיון וויליאמסון, הפליקנס עמדו הפעם בלחץ והבטיחו את חזרתם לפלייאוף אחרי שנת היעדרות אחת בדרך לסדרה נגד אוקלהומה סיטי בסיבוב הראשון. מנגד, הקינגס שסיימו במקום השלישי אשתקד סוגרים עונה מאכזבת למדי שבמהלכה הפסידו בכל ששת המפגשים עם ניו אורלינס.

שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל ווילי גרין: בראשם ברנדון אינגרם שסיים עם 24, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כשיונאס ולנצ'יונאס מוסיף 19 נקודות ו-12 ריבאונדים. גם טריי מרפי בלט, עם 16 ו-8 בהתאמה.

הקינגס קיבלו 35 נקודות ו-7 ריבאונדים מדיארון פוקס, בנוסף ל-23 ו-14 בהתאמה מדומנטאס סאבוניס, אבל נקלעו למרדף ברבע השני אחרי פתיחה שקולה, ולא הצליחו לחזור מהפיגור הדו-ספרתי, בדרך להדחה מוקדמת מהצפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully