וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחק שתי נק' מליגת האלופות: ניצחון בית לניס אחרי כ-3 חודשים

צרפת: הקבוצה מהריביירה התקרבה למקום הרביעי. ספרד: רק תיקו לבילבאו עם גרנאדה. גרמניה: פרנקפורט התבססה במקום השישי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

המחזור ה-30 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם משחק בין ניס ללוריין, בו ניצחה הראשונה 0:3. בזכות הניצחון, התבססה ניס במקום החמישי ולפחות באופן זמני צימקה את הפער מליל שמדורגת רביעית, לשתי נקודות בלבד.

זה היה ניצחון הבית הראשון של ניס אחרי קרוב לשלושה חודשים, והיא קטעה עבור הקבוצה גם רצף של שני הפסדים ללא ניצחון. מורגן סנסון כבש את הראשון בדקה ה-22, ז'רמי בוגה הכפיל בדקה ה-53 ואוון גסאן שנכנס כמחליף קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-89.

* בספרד, אתלטיק בילבאו איבדה נקודות יקרות לאחר שסיימה ב-1:1 מאכזב עם גרנאדה, הלפני אחרונה בטבלה. שער עצמי של איניאקי וויליאמס סידר לגרנאדה יתרון מפתיע בדקה השישית, בילבאו חזרה והשוותה יחסית מהר משער של גורקה גורוזטה (24), אבל לא מצאה את הדרך לכבוש שער נוסף. בעקבות הניצחון בילבאו במרחק של שלוש נקודות מאתלטיקו מדריד בקרב על המקום הרביעי, כשהקולצ'ונרוס יכולים להגדיל את הפער לשש. גרנאדה עדיין רחוקה מאוד מחוף מבטחים, עם 18 נקודות בלבד.

פארס שאייבי, איינטרכט פרנקפורט. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
מהפך במחצית השנייה לפרנקפורט. פארס שאייבי/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

* בגרמניה איינטרכט פרנקפורט ניצחה 1:3 את אוגסבורג בקרב ישיר על המקום השישי. אוגסבורג עוד הובילה 0:1 במחצית אחרי שרובן ורגאס כבש בדקה ה-13, אבל מחצית שנייה נהדרת של פרנקפורט עם שערים של פארס שאייבי (55), הוגו אקיטיקה (61) ועומאר מרמוש (90+5) נתנה לה יתרון 6 במקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully