וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד התפוצץ: באסקוניה גברה על וירטוס בולוניה ועלתה לפלייאוף היורוליג

אחרי שהוגבל ל-11 נקודות ע"י מכבי ת"א, הצלף המטיר 28 וסחף את הבאסקים ל-77:89 במשחק המכריע על העלייה. ריאל מחכה ברבע הגמר

מכבי תל אביב חוגגת את הניצחון על באסקוניה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הצליחה להציק לו ולהגביל אותו, אבל מרקוס הווארד בכל זאת מצא את דרכו לפלייאוף. כוכב באסקוניה המטיר הערב (שישי) 28 נקודות על וירטוס בולוניה, וסחף את קבוצתו לרבע גמר פלייאוף היורוליג לאחר ניצחון 77:89 במשחק המכריע על המקום השמיני.

הווארד, שהגיע לשבוע המכריע בכושר שיא ותוסכל על ידי ווייד בולדווין ואנטוניוס קליבלנד, הגיע כבר במחצית הראשונה למספר הנקודות שצבר מול הצהובים וסיים אותה עם 11, אבל שמר את הטוב ביותר לרבע השלישי, בו חמש שלשות שלו הציתו ריצה ובריחה.

הבאסקים החזיקו מעמד על אף חסרונו של צ'ימה מונקה הפצוע, כשהשחקנים עתירי הניסיון של וירטוס מנגד לא מצליחים לעמוד בקצב, ולא מצליחים להישאר קרובים מספיק. מלבד הווארד, גם מאט קוסטלו (19 נקודות) וטאדאס סדקרסקיס (16) בלטו, בעוד וירטוס קיבלה 16 מטוקו שנגליה ו-13 מדניאל האקט, אבל לא הרבה מעבר לכך.

מרקוס הווארד, באסקוניה. Borja B. Hojas, GettyImages
בא בזמן. מרקוס הווארד/GettyImages, Borja B. Hojas

בשורה התחתונה באסקוניה משיגה את הכרטיס לפלייאוף, מול תפגוש את ריאל מדריד לה עשתה חיים קשים העונה, כולל ניצחון חוץ במשחק סיום העונה הסדירה. וירטוס, מנגד, מסיימת עם טעם רע עונה נפלאה לפרקים, שבשיאה דורגה במקום השני ביורוליג - אבל נותרה ללא מקום בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully