וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא עתמאן ולסור, לעיני כ-10,000 צופים: פאו ניצחה לפני מכבי ת"א

יריבת הצהובים רשמה ניצחון 10 רצוף בכל המסגרות עם 88:93 קשה על פריסטרי. המאמן נסע להלווית אביו, הסנטר חש ברע וגם גרנט נעדר. מיטוגלו כיכב

מכבי תל אביב חוגגת את הניצחון על באסקוניה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פנאתינייקוס תגיע לסדרה נגד מכבי תל אביב במצב רוח מרומם ובמומנטום חיובי. יריבת הצהובים בפלייאוף היורוליג רשמו הערב (שישי) ניצחון 10 ברציפות בכל המסגרות, אחרי שגברו 88:93 על פריסטרי במשחק קשה באואקה.

ואסיליס ספאנוליס, מאמן האורחת שהעלה אותה השבוע לפיינל פור ה-BCL, קיבל שריקות בוז מקרוב ל-10,000 הצופים שהגיעו לאולמה הביתי של פאו, ונוצח במשחק שקירב מאוד את פאו להבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה בליגה היוונית.

פאו שיחקה בהילוך שני, במשחק אליו הופיעה ללא המאמן ארגין עתמאן שנסע לטורקיה כדי להשתתפות בהלווית אביו, וללא ג'ריאן גרנט הפצוע ומתיאס לסור שחש ברע. הסנטר האימתני ערך חימום עם שאר השחקנים והיה מיועד לשחק, אולם ברגע האחרון אחרי שהתלונן על כאבים הוחלט לא לסכן אותו ולשמור אותו למשחק הראשון נגד הצהובים ביום שלישי.

שחקן פנאתינייקוס דינוס מיטוגלו. פנאתינייקוס, אתר רשמי
עוד איום גדול עבור מכבי תל אביב. מיטוגלו/אתר רשמי, פנאתינייקוס

פאו קיבלה משחק מצוין מדינוס מיטוגלו שצלף 25 נקודות, גם קנדריק נאן היה במיטבו עם 20, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ויואניס פפאפטרו (14) ולוקה וילדוזה (11 ו-5 אסיסטים) נתנו את שלהם, כשקוסטאס סלוקאס ומריוס גריגוניס מקבלים מנוחה ומשחקים 20 דקות בלבד.

נייט רנפרו קלע 16 למפסידה, שנותרה במקום השלישי בליגה. מיודענו ג'ו רגלנד סיים עם 13 לצד 9 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully