וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שניפץ את שיא האס' בליטא: "עדיין חולם לשחק במכבי ת"א"

אחרי שחילק 21 אסיסטים ועשה היסטוריה, עמית עבו מכוון גבוה: "מכבי תל אביב היא עדיין הבית". ומה ההימור שלו לסדרה מול פאו?

מכבי תל אביב חוגגת את הניצחון על באסקוניה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שמו של עמית עבו מוכר אולי רק לעכברי הכדורסל בישראל, אבל בכל מה שקשור לאירופה, נראה ששמו נכנס ללא מעט פנקסים. הרכז בן ה-24 שמככב העונה במדי נבז'יס מהליגה הליטאית, רשם אמש (חמישי) אולי את משחקו הטוב בקריירה, כשקלע 24 נקודות וחילק לא פחות מ-21 אסיסטים (!) בניצחון 83:116 של קבוצתו על יונאבה, במשחק ששמר על הסיכויים של קבוצותו להתברג בפלייאוף של הליגה המקומית.

עבו, שכשחקן צעיר התקשה לתקוע יתד בליגת העל ומצא את עצמו מככב בעיקר בליגה הלאומית, חווה העונה פריצה של ממש. הוא רושם ממוצעים של 12.2 נקודות ו-7 אסיסטים במדי קבוצה שידועה בתור מקפצה לשחקנים שיכולים לשחק בליגות בכירות יותר. בעונה שעברה היה זה ארתוראס ז'גארס הלטבי שכיכב במדי הקבוצה, ולאחר מכן הוחתם על ידי פנרבחצ'ה.

עבו מקווה שגורלו יהיה דומה אפילו במקצת. "אני מרגיש פה בבית. האנשים פה מזהים אותי ברחוב, כולם מגיעים לכל משחק, וזו תחושה נחמדה מאוד. בכל מה שקשור לכדורסל, זו חוויה נהדרת", אמר עבו בריאיון לתקשורת הליטאית. "אני יכול להתמקד אך ורק בכדורסל, וזה הכי חשוב".

עמית עבו, שחקן נבז'יס. מתוך האתר של נבז'יס, אתר רשמי
פריצת העונה. עמית עבו/אתר רשמי, מתוך האתר של נבז'יס

עבו מעז אפילו לפנטז על חזרה למכבי תל אביב, המועדון בו גדל, ושבמדיו אף רשם את הופעת הבכורה ככדורסלן בוגרים בשנת 2017. "מאז ומתמיד החלום שלי היה לשחק במכבי תל אביב. בזמנו הייתה קבוצה מלאה בשמות גדולים - סוני ווימס, דווין סמית', גיא פניני. לשחק עם השחקנים האלה היה חוויה גדולה. זה חלום של כל ילד שמתחיל לשחק כדורסל. אם אי פעם יזדמן לחזור למכבי כשחקן משמעותי, אז ברור שאחזור. החלום הוא לחזור לשחק בבית שלי, היכן שגדלתי".

עבו אף התבקש להמר על סדרת הפלייאוף בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס, וניתח: "אני מקווה מאוד שנראה את לורנזו בראון באותה יכולת שהציג מול באסקוניה. מאמין שיסתיים ב-2:3 למכבי תל אביב, שתעלה לפיינל פור. קשה לי להאמין שהסדרה הזאת לא תלך לחמישה משחקים".

  • עוד באותו נושא:
  • עמית עבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully