וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזרה הגנרלית של מכבי תל אביב: בולדווין וניבו חוזרים לסגל

הצהובים יארחו את הפועל באר שבע לניסוי הכלים האחרון לפני הסדרה נגד פנאתינייקוס (שבת, 20:40). ריברו, בראון וקולסון ינוחו

מכבי תל אביב חוגגת את הניצחון על באסקוניה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תקיים מחר (שבת, 20:40) את משחקה התשיעי בחודש אפריל עד כה כשתארח את הפועל באר שבע במשחקה האחרון בליגה הסדירה. הצהובים, שניצחו אמש בצורה חלקה את הפועל חיפה, מדורגים במקום הראשון עם 20 ניצחונות ו-3 הפסדים, וכבר הבטיחו את ראשות הטבלה בכניסה לבית העליון, בעוד באר שבע מדורגת במקום ה-12 עם חמישה ניצחונות בלבד ו-16 הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחה מכבי בבאר שבע למרות ששיחק ללא שחקנים זרים בכלל.

רגע לפני המשימה הגדולה שלה, סדרת הפלייאוף נגד פנאתינייקוס, ישחקו השחקנים של עודד קטש את המשחק האחרון שלהם בליגה הסדירה, כשהמשחק הבא שלהם במסגרת המקומית יהיה חצי גמר גביע המדינה בעוד כמעט שלושה שבועות. מלבד הרצון לנצח ולא לאבד את המומנטום החיובי שלהם, הרצון של הצהובים הוא לעבור את המשחק הקרוב ללא פציעות אחרי שבשניים משלושת משחקי הליגה האחרונים שלהם. רפי מנקו צפוי להיעדר מהמשחק לאחר שנפצע אתמול נגד הפועל חיפה. מי שצפוי להמשיך ולקבל דקות הוא עומר מאייר הצעיר שמראה במשחקים בהם מקבל דקות רבות את היכולת המרשימה שלו. וויד בולדווין וג'וש ניבו יחזרו לסגל, כמו גם ג'יימס ווב. חסיאל ריברו, לורנזו בראון ובונזי קולסון לא יתלבשו.

שחקן מכבי תל אביב ג'וש ניבו. ברני ארדוב
המטרה: לעבור את המשחק בשלום. ג'וש ניבו/ברני ארדוב

יותר משבועיים עברו מאז משחקה האחרון של הפועל באר שבע, שהפסידה בו לנס ציונה בחוץ בתום דרמה, והחבורה של אורן אהרוני חוזרת לפרקט בידיעה שככל הנראה לא תהיה הקפאת ירידות בסיום העונה. בבאר שבע התכוננו למשחק נגד קרית אתא, אלא שהניצחון של מכבי תל אביב בפלייאין שינה לה את לוח המשחקים, וכעת היא צריכה לשחק נגד קבוצה שלא הפסידה בליגה כבר שלושה חודשים. במועדון מקווים לנצל את העייפות וחוסר העניין שיש ליריבה במשחק הזה כדי להציג משחק איכותי, ואולי לרשום הפתעה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully