וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד בספק לצ'לסי, גווארדיולה על פאלמר: "שנתיים ביקש לעזוב"

החלוץ שביקש להתחלף נגד ריאל מדריד סובל מבעיה בשריר והמנג'ר סירב לומר אם ישחק בוומבלי (שבת, 19:15, ספורט1) מול הקבוצה שטרם ניצח העונה, אך דה בראונה עשוי לפתוח במנצ'סטר סיטי. אנסו פרננדס ישוב ל-11 של פוצ'טינו?

תקציר: צ'לסי - אברטון 0:6/ספורט1

חצי הגמר הראשון בגביע האנגלי ייערך מחר (שבת, 19:15, ספורט1) כאשר באצטדיון וומבלי תארח מחזיקת הגביע מנצ'סטר סיטי את צ'לסי. למחרת ייפגשו מנצ'סטר יונייטד וקובנטרי סיטי מליגת המשנה בחצי הגמר השני.

הטרבליסטית האנגלית תנסה להתאושש מהפסד לריאל מדריד בתום דו קרב פנדלים ברבע גמר ליגת האלופות ביום רביעי והיא עלולה להתייצב למפגש ללא ארלינג הולאנד. כידוע, הנורבגי ביקש להתחלף עם סיום 90 הדקות נגד ריאל וגווארדיולה אישר היום שהחלוץ התלונן שהרגיש משהו בשריר ושהוא בספק למשחק. המנג'ר סירב להרחיב וגם כאשר ניסו ללחוץ אותו העיתונאים בנושא הולאנד, צחק ואמר: "אנחנו נראה". לעומתו, קווין דה בראונה שגם כן ביקש להתחלף בזמן ההארכה מכיוון שהיה מותש לדברי המנג'ר, אמור להיות כשיר ועשוי לפתוח.

ארלינג הולאנד, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ייעדר מחצי הגמר? הולאנד/רויטרס

כמו ריאל מדריד, גם צ'לסי היא אחת הקבוצות הבודדות שמנצ'סטר סיטי לא הצליחה לנצח העונה. בסטמפורד ברידג' הן נפרדו ב-4:4 משוגע בדצמבר ובאיתיחאד כעבור חודשיים זה נגמר ב-1:1 בסיבוב השני בפרמיירליג.

מאוריסיו פוצ'טינו ושחקניו זקוקים לגביע כדי לחזור למפעל האירופי בעונה הבאה, דרך הליגה ספק גדול אם יצליחו במשימה, והם יקוו לשחזר את הזכייה ב-2018 ולא את ההפסד לליברפול בגמר ב-2022 - צ'לסי הפסידה ב-8 משחקי גמר גביע, כשרק מנצ'סטר יונייטד הפסידה יותר פעמים במעמד נכסף זה (9). סיטי, יש לציין, הפסידה בחמישה גמרים וזכתה בשבעה, אבל רק אחת מהן תזכה להעפיל לגמר שייערך ב-25.5.

קול פאלמר, שכבש רביעייה אדירה ב-0:6 על אברטון ביום שני בליגה, יפגוש את הקבוצה שממנה נמכר הקיץ אחרי ש"ביקש בשנתיים האחרונות לעזוב ולא היה לי מה לעשות, לא נתתי לו את הדקות שהוא ראוי להן", כפי שהצהיר גווארדיולה במסיבת העיתונאים היום. לקראת המפגש עם סיטי, אקסל דיסאסי, אנסו פרננדס וראחים סטרלינג שבו לאימונים ולפחות הארגנטינאי צפוי לשוב להרכב של הבלוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully