וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח אישר שגרנאצ'ו התנצל בפניו, מנהל טכני חדש מונה

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 20:41

מאמן מנצ'סטר יונייטד אמר על הארגנטינאי שהוא "צעיר ועוד ילמד, התקדמנו משם" ומיד לאחר מכן שיבח את כוכב דורטמונד שנזרק כי סירב לחזור בו מהתנהגותו. וגם: ג'ייסון וילקוקס יצטרף מסאות'המפטון כחלק מהמהפכה הניהולית הנרקמת

תקציר: בורנמות' - מנצ'סטר יונייטד 2:2/ספורט1

ג'יידון סאנצ'ו נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד תמורת 85 מיליון יורו בקיץ 2021, אבל התקשה להשתלב ולהזכיר את היכולת שהובילה למעבר, לאחר מכן נעדר לתקופה ארוכה מהמגרשים בעקבות טיפול נפשי שעבר וכשחזר לשחק לקראת סיום העונה שעברה, שוב התקשה על כר הדשא ומיד החלו דיווחים על חזרתו האפשרית לבורוסיה דורטמונד. הוא נשאר בסופו של דבר ביונייטד לעונה נוספת, אבל התעמת עם אריק טן האח, סירב להתנצל ונזרק מפעילות הקבוצה - עד שבחלון ההעברות האחרון אכן חזר לדורטמונד.

בשבוע האחרון במנצ'סטר יונייטד חששו מסיפור דומה שעלול לעלות להם ביוקר, כאשר אלחנדרו גרנאצ'ו הוחלף במחצית נגד בורנמות' אחרי ששגיאה שלו הובילה לספיגת שער והוא בתגובה העלה סטורי עוקצני עם אימוג'י מופתע באינסטגרם וגם נתפס עושה "לייקים" ברשתות החברתיות לפוסטים על התנהלות טן האח ש"זרק אותו מתחת לאוטובוס" בתגובות שלו לתקשורת בסיום המשחק.

אלחנדרו גרנאצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
התנצל וחזר. גרנאצ'ו/GettyImages

עם זאת, היום במסיבת עיתונאים שערך טן האח לקראת חצי גמר הגביע של מנצ'סטר יונייטד נגד קובנטרי ביום ראשון בוומבלי, הוא הבהיר שהסערה מאחוריהם ושהפרשה הנוגעת לגרנאצ'ו הגיעה לסיומה. "אלחנדרו שחקן צעיר שצריך ללמוד. הוא התנצל על מעשיו והתקדמנו משם".

לאחר מכן התבקש טן האח להתייחס לסאנצ'ו, לפחות ליכולתו של שחקן דורטמונד שחגג השבוע העפלה לחצי גמר ליגת האלופות: "כולנו יודעים שג'יידון כדורגלן פנטסטי, כך שאנחנו לא מופתעים מהיכולת שלו. זה כלל לא הנושא במקרה שלו. הוא שחקן שלנו שמושאל וכמובן שאני עוקב אחריו ואחרי שחקנים אחרים שמושאלים. הוא תרם לעלייה של דורטמונד לחצי הגמר ואלה חדשות טובות".

בתוך כך, השדים האדומים הודיעו היום על מינויו של ג'ייסון וילקוקס למנהל הטכני החדש כחלק מהמהפכה הניהולית הנרקמת מאז שג'ים רטקליף הצטרף כאחד מבעלי המועדון. וילקוקס יגיע מסאות'המפטון שבשורותיה ישמש עד תום העונה כמנהל המקצועי ולפני כן עבד באקדמיה של מנצ'סטר סיטי. ככדורגלן הגיע לשיאו ב-1995, אז זכה עם בלקבורן באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully