וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלטת מנהלת הליגה מדגישה את הניתוק בין מדינת ת"א לארץ הגליל"

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 11:24

ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, טען כי ההחלטה שלא להקפיא יורדות "פוגעת, מפלה ומבטאת את הנתק וחוסר ההתחשבות של המנהלת"

נחיתת דני אבדיה בישראל אחרי עונת שיא בוושינגטון וויזארדס/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

חרף המצב המתוח תמידית בצפון, וההתמודדות הבלתי אפשרית של הפועל גליל עליון העונה, החליטו השבוע במנהלת הליגה שלא להקפיא את היורדות בליגת העל.

ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, הגיב היום (שישי) לדברים ותקף: "החלטת המנהלת של ליגת העל בכדורסל, מדגישה את הניתוק בין מדינת תל אביב לארץ הגליל. קבוצת הכדורסל של הגליל העליון מתנהלת ומנוהלת במציאות בלתי אפשרית, ללא מגרש בית, ללא אפשרות להתאמן, שחקנים זרים חוששים ועוזבים, השחקנים, הצוות וההנהלה עושים כמיטב יכולתם, האוהדים, שחלקם הגדול מפונים מביתם, משתדלים להגיע לכל מקום בו משחקת הקבוצה".

זלץ הוסיף ואמר: "אבל במציאות כזו גם לוחמים כמו ברק פלג, אבישי גורדון והשחקנים שאני מוריד בפניהם את הכובע, לא יכולים לנצח. ההחלטה שלא לעצור את הירידה לליגה לאומית, פוגעת, מפלה ומבטאת את הנתק, את חוסר ההתחשבות של מנהלת הליגה".

לוטן אמסלם הפועל גליל עליון. לירון מולדובן
עונה בלתי אפשרית של גליל עליון/לירון מולדובן

הפועל גליל עליון מדורגת אחרי 22 מחזורים במקום האחרון בליגת העל עם מאזן 17:5, מעט מתחת להפועל באר שבע (16:5) והפועל אילת (15:6).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully