וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תישאר רק עם גביע הליגה? ליברפול "קורסת תחת הלחץ"

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 10:05

אחרי ההפסד בליגה וההדחה מאירופה, המרסיסייד עדיין מפנטזים על אליפות, אבל הפרשנים סקפטיים: "הם משחקים עם משקולות על הרגליים"

תקציר ניצחונה של ליברפול 0:1 על אטאלנטה, שלא הספיק כדי לעלות לחצי גמר הליגה האירופית/ספורט1

לפני היציאה לסוף השבוע שקדם למשחק פרמייר ליג מול מנצ'סטר יונייטד, ליברפול הובילה את הטבלה בפער של שתי נקודות. היא גם היתה לפני רבע גמר הליגה האירופית ועם פוטנציאל לטרבל בעונה האחרונה של יורגן קלופ. 12 ימים קדימה וליברפול מוצאת את עצמה במקום השלישי בפרמייר ליג, שתי נקודות אחרי מוליכת הטבלה מנצ'סטר סיטי, לאחר תיקו באולד טראפורד והפסד לקריסטל פאלאס, ומחוץ לאירופה אחרי הפסד 3-1 בסיכום מול אטאלנטה בליגה האירופית.

"זה כמו משקולות על הרגליים שלהם, אני רואה קבוצה שמשחקת תחת לחץ", אמר לאחר המשחק מול אטאלנטה דון האצ'יסון, שחקן העבר של הקבוצה, "זו קבוצה תחת לחץ - הם מנסים לסיים את העונה בצורה טובה בגלל הפרידה של יורגן קלופ."

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
אין אירופה, יאבד גם את האליפות? יורגן קלופ/רויטרס

מאז ההודעה של קלופ על עזיבתו ב-26 בינואר, ליברפול זכתה בגביע הליגה וצברה 22 נקודות מתוך 27 אפשריות בפרמייר ליג, אך הודחה מגביע האנגלי. "אני לא חושב שהייתה להם תשובה לתוכניות ההגנה של אטאלנטה. לא היתה להם מספיק אמונה או מספיק יצירתיות. זה היה מאכזב", הוסיף פטר קראוץ' חלוץ העבר.

"אנחנו חייבים להתמקד בליגה וזה בדיוק מה שנעשה מעכשיו," אמר קלופ ל-TNT, "נתמקד בה בכל הכוח". הקפטן וירג'יל ואן דייק הוסיף: "עברנו רגעים קשים ביחד, אז להפגין בגרות וחיבור זה המפתח."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully