וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר חוששת מלברון, גולדן סטייט מבהירה: קליי ודריימונד יישארו

"הוא בשנתו ה-21 ורק משתפר", אמר מייק מאלון על כוכב הלייקרס. הווריירס נותנים גב, וגם: מצב הפצועים לקראת הפלייאוף והפלייאין

נחיתת דני אבדיה בישראל אחרי עונת שיא בוושינגטון וויזארדס/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

אשתקד זה אמנם נגמר בסוויפ מהדהד, ובכל זאת שחזור גמר המערב כבר בסיבוב הראשון בין דנבר ולוס אנג'לס נראה מסקרן מתמיד.

דנבר ניצחה את שמונת המשחקים האחרונים מול לברון ג'יימס וחבריו, אך הכוכב טוען שלא קיימת יריבות מיוחדת בין הקבוצות: "זה לא אישי, אנחנו מצפים לאתגר. נפגוש קבוצה מצוינת, שזכתה באליפות והיתה בהרבה משחקים גדולים. נצטרך להיות מאוד ממושמעים. זה מאתגר, אבל ככה זה בפלייאוף".

על מה הופך את ניקולה יוקיץ' לשחקן כל כך מיוחד אמר קינג ג'יימס: "כשיש לך את היכולת לקלוע מתי שאתה רוצה, זה הופך את המסירות שלך לעוד יותר מסוכנות. כבר היו לנו כמה מוסרים אדירים בהיסטוריה, חבר'ה כמוני, לארי בירד, לוקה דונצ'יץ', ולפעמים מנסים למנוע מאיתנו את המסירות אבל אנחנו עדיין יכולים להשפיע".

מנגד, דנבר בוודאי קיוותה למאץ'-אפ אחר בסיבוב הראשון. "זו השנה ה-21 שלו, והוא רק משתפר", אמר מייקל מאלון על לברון. "אני מקווה שהוא יתעייף, יישחק, אבל לא ראיתי סימנים שהוא מאט בשום מובן".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס עם שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ'. רויטרס
יהיה מסקרן. לברון ויוקיץ'/רויטרס

על אף ההדחה הכואבת מול סקרמנטו בפלייאין, גולדן סטייט מתכוונת להתבסס על אותו סגל גם בעונה הבאה. דריימונד גרין חווה עוד עונה מלאת עליות וירידות, קליי תומפסון נחלש משמעותית וסיפק משחק אימים מול הקינגס, ובכל זאת סטיב קר מתעקש: "יש ערך גדול בהשארת השלישייה הגדולה שלנו עד סוף הקריירות שלהם. אני רוצה לראות את שלושתם מסיימים כאן, ומסיימים בכבוד".

גם הג'נרל מנג'ר מייק דאנליבי השמיע דברים דומים: "ברור שאנחנו רוצים את קליי איתנו", אמר על תומפסון, שיהפוך שחקן חופשי בלתי מוגבל. אשר לגרין, שעדיין חתום לשלוש שנים תמורת 77 מיליון דולר, וממשיך להסתבך מספר פעמים בעונה, קר ממשיך לראות בו את שחקן המפתח של הקובצה.

"הוא אחד שחקנים הכי תחרותיים וחכמים שאי פעם הייתי סביבם", אמר מאמן הווריירס. "למרות זאת, הוא לעתים מקבל החלטות לא חכמות שפוגעות בקבוצה. איך אפשר לגשר על כך? זה קשה מאוד. אבל אם היינו מחליטים שזה לא שווה לנו, היינו ממשיכים ממנו הלאה לפני כמה שנים. הוא שווה את זה, לא רק בגלל דגלי האליפות שיש לנו באולם, אלא בגלל שהוא באמת בנאדם נהדר. הוא בחור מורכב ומערכת היחסים שלנו מורכבת, אבל היא מבוססת על אמון, תשוקה ואהבה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון, דריימונד גרין, סטפן קרי. Thearon W. Henderson, GettyImages
השלישייה הגדולה נשארת יחד? גרין, קרי ותומפסון/GettyImages, Thearon W. Henderson

מצב הפצועים לקראת הפלייאוף והפלייאין

  • לפי שאמס צ'ראניה, יאניס אנטטוקומפו צפוי להיעדר בין שבועיים לחודש, כך שלא ברור האם יספיק לחזור בזמן לסיום סדרת הסיבוב הראשון של מילווקי מול אינדיאנה.
  • ג'ימי באטלר ייעדר מספר שבועות, בשל הפציעה ב-MCL מול פילדלפיה. הכוכב יחמיץ כמובן את משחק הפלייאין מול שיקגו וגם אם קבוצתו תעבור, ספק גדול אם יוכל לקחת חלק בסדרת הסיבוב הראשון מול בוסטון. גם טרי רוז'יר ייעדר מול הולבס.
  • קוואי לאונרד עדיין בספק גדול למשחק הראשון של הקליפרס מול דאלאס. הכוכב סובל מכאבים בברכו הימנית, שנותחה בעבר, וההחלטה לגביו צפויה להתקבל בסמוך למשחק מספר 1.
  • כצפוי, זאיון וויליאמסון יחמיץ את משחק הפלייאין של ניו אורלינס מול סקרמנטו.
  • בניגוד אליהם, אלכס קארוסו אמור להיות כשיר למשחק הפלייאין של שיקגו מול מיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully