וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מתמוגגים מעומר מאייר: "כך העתיד שלנו ייראה"

אחרי ההצגה של הגארד הצעיר נגד הפועל חיפה במועדון מתלהבים והוא מספר: "כל יום לומד משהו חדש". במועדון יבחנו את הפציעה של מנקו שלא צפוי לשחק במוצאי שבת נגד הפועל באר שבע (20:40)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.4/ספורט1

מכבי תל אביב עברה אמש (חמישי) בצורה כמעט חלקה את המבחן שלה לקראת פתיחת פלייאוף היורוליג כשהביסה את הפועל חיפה ברוממה 73:108. הצהובים, שיארחו מחר (20:40) את הפועל באר שבע במבחן האחרון, כבר הבטיחו לפני המשק את המקום הראשון לפני הבית העליון, ואם ינצחו גם את הדרומיים, יהיו במצב שיש להם אפשרות להפסיד משחק אחד ועדיין לסיים במקום הראשון ולהחזיק בביתיות לאורך כל הפלייאוף.

הסיבה שהמעבר היה לא חלק לחלוטין הייתה הפציעה של רפי מנקו. הקלע, שלא שותף בניצחון הגדול על באסקוניה ביום שלישי, היה מצוין אמש, אבל בתחילת הרבע הרביעי בפעולת הגנה פשוטה נחת על רגלו של עמית שמחון וסובב את הקרסול. מנקו הורד לחדר ההלבשה על ידי הצוות הרפואי, וייבדק היום כשבמכבי מקווים כי לא יצטרך להיעדר לתקופה ממושכת.

עומר מאייר, מכבי תל אביב. דני מרון
סחט מחמאות מקטש. מאייר/דני מרון

על הפרקט הסתדרה אמש מכבי ללא שלושת הכוכבים הגדולים שלה - וויד בולדווין וג'וש ניבו לא התלבשו מראש להתמודדות, ואילו לורנזו בראון נשאר במרכז כדי לשהות לצד אשתו שנכנסה לחדר לידה. בהיעדרם היה חשש כי יתפתח משחק צמוד, אלא שבפועל הצהובים גמרו את המשחק עוד הרבה לפני המחצית.

הכוכבים של המשחק, מלבד מנקו, היו צמד שחקני הפנים רומן סורקין וחסיאל ריברו, שקלעו 25 ו-17 נקודות בהתאמה, אבל במכבי התגאו בעיקר מהמשחק של עומר מאייר שרשם 9 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. "עומר מראה כיצד העתיד של מכבי ייראה", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "בעוד שנתיים הוא אמור להיות כבר שחקן מרכזי מאוד כאן".

מאייר עצמו סיפר כי: "שיחקנו טוב, חזרנו לעקרונות שלנו והיה ניצחון כיפי. אנחנו לא מתעסקים ברצף, אלא מנסים לבוא כל משחק ולהתרכז בדברים שבשליטה שלנו. כל יום אני לומד משהו חדש על המגרש ומחוץ למגרש". כשנשאל מה הוא לומד מרכז כמו תמיר בלאט, השיב הגארד הצעיר: "וואו, לא יודע מאיפה להתחיל. קצבים, טיימינג, שליטה - זו זכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully