וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאן או בולדווין? כוכב העבר של היורוליג משוכנע מי יותר טוב

אחרי כוכב פנאתינייקוס עקץ את כוכב מכבי ת"א, איגור ראקוצ'ביץ' פסק: "בולדווין סקורר מוכח ומועמד ל-MVP, נאן לא בדיון בכלל"

מחוץ לקווים, 4.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ווייד בולדווין נמצא במומנטום אדיר ומגיע לסדרה מול פנאתינייקוס בכושר שיא. הוא זכה בתואר שחקן חודש מרץ ביורוליג בזכות 18.4 נקודות, 4 ריבאונדים, 4.6 אסיסטים ו-1.4 חטיפות בממוצע בשבועות שבהם ניצחו הצהובים חמישה משישה משחקים במפעל.

לאחרונה התראיין קנדריק נאן מפנאתינייקוס ל"יורוהופס" וטען שהוא "שחקן ההתקפה הכי טוב ביורוליג", אבל בולדווין סבור אחרת ולא חשש לומר בתגובה: "אתה לא יכול לומר שאתה מספר 1 אם יש מסביבך שחקנים עם סטטיסטיקה טובה יותר".

אחרי שב"יורוהופס" פרסמו את דבריו של בולדווין ברשתות החברתיות, בחר נאן להשיב לכך בעמוד האינסטגרם שלהם: "צוות המדיה עושה עבודה טובה בלהבעיר אש. אני לא רוצה להיכנס לוויכוח עם מישהו שיש לו בממוצע בקריירה שלוש נקודות למשחק".

שחקן פנאתינייקוס, קנדריק נאן. Ion Alcoba Beitia, GettyImages
"נאן? בכלל לא בדיון"/GettyImages, Ion Alcoba Beitia

מי שיודע דבר או שניים על קליעת סלים הוא איגור ראקוצ'ביץ'. שחקן העבר הקרואטי היה אחד הסקוררים הגדולים אי פעם ביורוליג וזכה שלוש פעמים בתואר מלך הסלים של המפעל. אמש הוא התארח בפודקאסט ולקראת הסדרה בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס, הוא התייחס לשאלה מי מבין שני הכוכבים טוב יותר.

"לפעמים יותר קל לקלוע סלים ב-NBA מאשר ביורוליג", אמר ראקוצ'ביץ' בהתייחס להצהרה המזלזלת של נאן, "משחקים שם שמונה דקות יותר, אין הפרה של שלוש שניות, המגרש גדול יותר ושם לא מחכה לך מתחת לסל איזה אדי טבארס".

על ההשוואה בין בולדווין לנאן: "לא רוצה לפגוע בנאן, אבל זו העונה הראשונה שלו ביורוליג. בולדווין כרגע הוא מלך הליגה הזו בכל מה שקשור לקליעה מחצי מרחק. כרגע הוא מועמד בכיר ל-MVP. אני מצטער, אבל לווייד אין מה להוכיח כאן. הוא הוכיח שהוא כרגע בטופ 3 גארדים ביורוליג ונאן לא עשה את זה. אין לו את הסטטיסטיקה לטעון את זה".

בעונתו הראשונה ביורוליג, נאן רשם בעונה הסדירה ממוצעים של 15.4 נקודות למשחק והוסיף גם 3.1 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים. במפגש שלו מול בולדווין ביורוליג הוא קלע 13 נקודות, אבל קיבל נוקאאוט מבולדווין, שלהט עם 22 נקודות ו-8 אסיסטים והוליך את מכבי ל-75:90 מוחץ בבלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully