וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש "מודאג מפציעת מנקו" ומביט לפנאתינייקוס: "מוכנים לאתגר"

הישראלי שנפצע יבדק מחר, מאמן מכבי תל אביב החמיא למאייר ("מהמוכשרים שיצא לי לראות") וכבר מתרגש לסדרה נגד האקסית: "גאה שהגענו לשם, מגיעים בכושר טוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.4/ספורט1

מכבי תל אביב המשיכה להרשים גם בזירה המקומית עם ניצחון ליגה 17 ברציפות, ואחרי ההופעה המרשימה מול באסקוניה בפלייאין היורוליג שהבטיח את הכרטיס לשלב הפלייאוף, הערב (חמישי) היא הביסה 73:108 את הפועל חיפה בהופעה חד צדדית.

עודד קטש נאלץ להסתדר ללא לורנזו בראון ששהה לידו אשתו ההרה, בעוד ווייד בולדווין, ג'יימס ווב וג'וש ניבו קיבלו מנוחה, וגם בלי כל הכוכבים הזרים, השחקנים שלו לא התקשו מול הקבוצה של גיא גודס. צרה שכן התווספה למאמן הישראלי היא פציעתו של רפי מנקו שהצטיין במשך שלושה רבעים עד שנפצע וירד מהפרקט, ומהמועדון הצהוב נמסר כי הוא סובב את הקרסול ויעבור בדיקות בשישי.

"מרוצה שניצחנו, שיחקנו טוב והיינו באנרגיות טובות", אמר קטש. "זה לא דבר שמובן מאליו בנסיבות ובלוח המשחקים. אני טיפה מודאג מהפציעה של רפי, אני מקווה שזה לא רציני מדי. אנחנו צריכים את כולם בריאים".

עומר מאייר, מכבי תל אביב. דני מרון
סחט מחמאות מקטש. מאייר/דני מרון

מאמן הצהובים התייחס גם להופעה הגדולה של עומר מאייר שעלה מהספסל ותרם 9 נק', 7 ריב' ו-7 אס': "עומר מאוד מוכשר, מהמוכשרים ביותר שיצא לי לראות. בחור צעיר, רציני מאוד. לא תמיד יוצא לו לקבל דקות, הוא לקח את זה היום בשתי ידיים ואני שמח בשבילו".

לקראת סדרת הפלייאוף מול פנאתינייקוס הוסיף: "אני בעיקר גאה שהגענו לשם, יש לנו לעבור עוד משחק, ואז הראש שלנו יהיה שם ונעשה הכנה הכי טובה. אנחנו מתרגשים מהמעמד והסיטואציה, מגיעים בכושר טוב, נשחק באווירה מיוחדת שזה מרגש, נהיה מוכנים לאתגר".

סייע בהכנת הידיעה - אוהד שוירמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully