וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר רמז על עתידו? "אשמח מאוד לאמן בהפועל ב"ש או הפועל ת"א"

מאמנה של מכבי בני ריינה התראיין לתוכנית הספורט של 103fm ודיבר על חידוש חוזהו ("עם רצון של הצדדים זה יסגר"), ההצלחה העונה ("המטרה הייתה קודם להישאר בליגה") והעתיד ("שחקנים ימשיכו, לא משנה אם אהיה המאמן")

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.4/ספורט1

ההצלחה של מכבי בני ריינה תחת שרון מימר היא לא פחות ממדהימה. המועדון הקטן שבתחילת העונה היה מועמד להיות במאבקי ההישרדות נמצא בפלייאוף העליון, עם כדורגל נהדר ובמקום החמישי בטבלה. בתוכנית הספורט של 103fm, התראיין המאמן המצליח של בני ריינה שהתייחס לעתידו בקבוצה, המשחקים האחרונים, המפגש עם בני סכנין בשבת וההצלחה העונה עם השחקנים הזרים.

"גם שחקנים וגם מאמנים אחרי הצלחה לא מקבלים ישר חוזה חדש, כי יש עניינים כלכליים לסגור", סיפר מימר לגבי האפשרות שיחדש את חוזהו בריינה. "אנחנו עוד רחוקים מהעונה הבאה, עוד נשב ונדבר. עם רצון של שני הצדדים זה יסגר בסוף. לא אהיה מאמן בני ריינה בעונה הבאה? שום דבר לא תלוש מהמציאות בכדורגל, הכל יכול להיות. אנחנו חיים את הרגע ומה שצריך לקרות יקרה".

עוד אמר ורמז לאן היה מעוניין להגיע בעתיד: "הפועל באר שבע והפועל תל אביב? לא מסמן מטרות. אני אשמח מאוד לאמן. אני מאמין שאני צריך להוכיח את עצמי וככה יפתחו לי דברים טובים".

האזינו לראיון המלא של שרון מימר

שרון מימר, יוסי אבוקסיס לפני המשחק של בני ריינה נגד בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
יחליף אותו בהפועל תל אביב בקיץ? מימר ואבוקסיס/מאור אלקסלסי

על ההפסד להפועל חיפה: "הצחיק אותי ששאלו אותי על העפלה לאירופה. פתאום שמעתי 'אם לא יהיה פלייאוף עליון זה יהיה כישלון', זה הצחיק אותי. עם ריינה המטרה שלך היא להישאר בליגה כדי לא להסתבך, הפוטנציאל להסתבך עם ריינה הוא מובן והגיוני. כשאומרים לך שזה יהיה כישלון זה מצחיק, כי זה חוסר פרופורציות, אבל מקבל בהבנה אנשים שאומרים את זה".

לקראת המשחק מול בני סכנין אמר המאמן: "במשחק הקודם היה רצון לנצח את המשחק למרות כל מה שאמרו, לא היה משהו שהוגדר מההתחלה. שתי הקבוצות הוכיחו מתחילת הפלייאוף שהן לא מתבטלות מול אף אחת, כולל הפועל חיפה, וזאת תעודת כבוד לכדורגל שלנו".

פרדי ורגאס, שחקן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
בשביל ריינה יהיה מצוין אם ימשיך, בלי קשר אם אני אהיה המאמן". ורגאס/מאור אלקסלסי

על ההצלחה עם פרדי ורגאס והשחקנים הזרים שהגיעו העונה: "בשביל ריינה יהיה מצוין אם היא תצליח להשאיר אותו לעוד עונה. בליגה שלנו הוא אקס פקטור, הוא משפר את הקבוצה. שמח שהוא הגיע לקבוצה. יש לנו חמישה-שישה זרים בעונה טובה. הגיוני שהשחקנים יהיו מחוזרים בקיץ. חתמו פה על אופציות והארכות חוזה, כך שלפחות 70% מהסגל צפוי להישאר בעונה הבאה, לא משנה אם המאמן יהיה שרון מימר או מאמן אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully