וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהלום הבא? מכבי תל אביב רוצה לרכוש את כרם זועבי

19.4.2024 / 6:30

מוליכת ליגת העל שוקלת לממש את סעיף השחרור מהפועל ירושלים, שעומד על קצת פחות ממיליון יורו. שחקן ההתקפה שיחגוג 18 בחודש הבא ונחשב לאחד הכישרונות המבטיחים בישראל, כבש העונה שלושה שערים בליגת העל

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב סימנה לעונה הבאה את כרם זועבי ושוקלת ברצינות לממש את סעיף השחרור שלו מהפועל ירושלים, שעומד על קצת פחות ממיליון יורו. זועבי, בחודש הבא בן 18, מרשים מאוד את אנשי המקצוע של מכבי תל אביב, שעוקבים אחריו זמן רב. בקרית שלום מזהים פוטנציאל עצום ובטוחים שיש לשחקן ההתקפה טווח גדול של התפתחות. זועבי, האחיין של הישאם זועבי אשר שיחק בעבר במכבי תל אביב, שייך להפועל ירושלים אחרי שנחת באקדמיה שלה בגיל צעיר והתחבר אל המאמן גדי כרמלי, לו מניות רבות בקידום של השחקן.

העונה יש לזועבי שלושה שערים בליגת העל לבוגרים (השחקן הכי צעיר שכבש העונה בליגה הבכירה), על אף ששיחק במקביל גם בקבוצת הנוער של הפועל ירושלים, כשבפתיחת הפלייאוף התחתון גם הוסיף בישול בניצחון הביתי של האדומים מהבירה 0:2 על מכבי פתח תקוה. הוא נחשב לכוכב נבחרת הנוער ולאחד השחקנים המבטיחים בשנתון 2006.

בהפועל ירושלים הבהירו הבוקר כי סעיף השחרור של זועבי הוא לקבוצה בחו"ל ולא לקבוצה בארץ וכי אין לקבוצה כוונה למכור אותו בשלב הזה.

כרם זועבי הפועל ירושלים. דני מרון
בקרוב בצהוב? כרם זועבי/דני מרון

מכבי תל אביב רצתה לרכוש במהלך העונה שחקן אחר של הפועל ירושלים, ליאור קאסה, והתאכזבה מאוד כשזו מכרה אותו למכבי חיפה. כעת דומה שהצהובים בדרך לעסקה אחרת מול הקבוצה מהבירה שקלטה בשנים האחרונות לא מעט שחקנים, בהעברה ובהשאלה, ממכבי תל אביב.

כזכור, מוליכת ליגת העל כבר רכשה לקראת העונה הבאה את אלעד מדמון, מלך שעריה של הפועל חדרה, תמורת כ-1.6 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully