וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר הודה ש"העונה הסתבכה", אך בטוח: "נסיים בצורה טובה"

18.4.2024 / 19:04

קפטן הפועל תל אביב בירך בהרמת הכוסית של המועדון לקראת חג הפסח והביע אופטימיות: "קיווינו לשנה מוצלחת יותר, מאמין שנעמוד במשימה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.4/ספורט1

הפועל תל אביב הצליחה במחזור האחרון סוף סוף לכבוש כשהובילה במשך 98 דקות 0:1 על הפועל פתח תקוה, אך שער שוויון דרמטי של אבי ריקן בכדור חופשי בדקה ה-99 חילק את הנקודות בעוד משחק מאכזב מאוד עבור האדומים ויוסי אבוקסיס. בשבת, הקבוצה האדומה תתארח אצל מכבי פתח תקוה (20:00, ספורט4), כשהיא יודעת שאיבוד נקודות יוכל להוריד אותה מתחת לקו האדום.

עוד לפני המשחק הקריטי בפתח תקוה, שחקנים, שחקניות, עובדי המועדון והשותפיים העסקיים בהפועל תל אביב ציינו את תחילת חג הפסח עם הרמת הכוסית המסורתית בה דיברו, בין היתר, הקפטן דן איינבינדר, הקפטנית אשרת עיני ומנכ"ל המועדון עמית סט.

"אני יודע שהדברים בעונה הזו הלכו והסתבכו לנו, הפכנו את העונה הזו לקשה יותר ופחות מוצלחת ממה שרצינו וקיווינו", אמר איינבינדר. "יש לנו משימה עיקרית והיא לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים - ואני בטוח ומאמין שנעשה את זה".

הרמת כוסית הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מאחלים לימים טובים יותר באדום ובמדינה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

עוד הוסיף הקפטן: "זו גאווה גדולה להיות חלק מהמועדון הזה, אני יודע שקורים כאן הרבה תהליכים טובים ודרך חיובית, שבסוף תניב תוצאות לטווח ארוך, גם אם זה לא נראה ככה עכשיו. חג שמח גם לכל החיילים ששומרים עלינו, בצפון ובדרום - ותפילתנו להשבת כל החטופים בחזרה לביתם. פסח שמח וכשר".

עיני הצטרפה לדבריו ואמרה: "זו זכות גדולה להיות חלק ממשפחת הפועל תל אביב, אני חושבת שמאז ה-7 באוקטובר הבנו עד כמה גדולה היא. נפגשנו כולנו, לצערי, גם בהלוויות וגם ברגעים שמחים, ושם גילינו כמה חזקה הקהילה הזו וכמה כוח יש לה. יש לכולנו אחריות לשאת את רוח המועדון על המגרש ומחוצה לו: ערבות הדדית, אהבת האדם באשר הוא, ללא הבדל דת, גזע ומין, אהבת המולדת ושאיפה למצוינות - תוך הבנה שאנחנו מייצגים ומייצגות קהילה שהיא הרבה יותר גדולה מאיתנו. אנחנו לפני חג החירות, אך חירות אמיתית לא תהיה ללא השבת החטופים הביתה בשלום. זו הברכה לחג הזה, שכל עם ישראל יזכה לחגוג בחיק משפחתו. חג פסח שמח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אשרת עיני קפטנית הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
"זכות גדולה להיות חלק ממשפחת הפועל תל אביב"/אתר רשמי, הפועל תל אביב

המנכ"ל פסט אמר: "אנחנו נמצאים בעונה מאתגרת מאוד, עונה ראשונה בשליטת קבוצת הבעלות החדשה - שמעבר לאתגרים הנלווים בכל החלפת בעלות, התווספה גם המלחמה שאילצה אותנו, כמועדון, הנהלה, צוותים מקצועיים, שחקניות ושחקנים, לעשות את ההתאמות שלנו. אנו נמצאים בשלבים המכריעים של העונה. ישנם עוד אתגרים רבים העומדים בפני הקבוצות הבוגרות, מחלקות הנוער, הילדים והשווים - ואנו נמשיך לתמוך ולהעניק את המעטפת הטובה ביותר למען הצלחת המועדון בכל הגזרות, כשמראש היה ידוע לנו שנצטרך סבלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully