וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה זה שלהן: הפועל כפר שלם והפועל רעננה עלו לליגה הלאומית

נועם שוהם ושחקניו, שהגיעו למשחק המבחן שנתיים ברציפות ולא הצליחו לחזור, זכו באליפות במחוז הדרום. האדומים מהשרון ישובו לליגת המשנה בתום שנתיים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

אפשר לברך: הפועל כפר שלם והפועל רעננה חזרו לליגה הלאומית. השתיים זכו היום (שישי) באליפויות ליגה א' דרום וצפון בהתאמה כשהבטיחו את המקום הראשון כבר בתום המחזור ה-28.

שתיהן היו זקוקות לנקודה ועמדו במשימה כאמור, כשהפועל כפר שלם נפרדה ב-1:1 ביתי נגד עירוני מודיעין במשחק צמרת והפועל רעננה השלימה מהפך דרמטי בניצחון החוץ 1:2 על מ.ס. צעירי כפר כנא בדרך חזרה לליגת המשנה אחרי שנתיים.

מקומות 2-5 בכל מחוז הולכות לפלייאוף שבסיומו השורדת האחרונה תפגוש את המדורגת 14 בלאומית.

אוהדי הפועל כפר שלם במשחק העלייה לליגה הלאומית. דני מרון
אווירה נהדרת במשחק החזרה של כפר שלם ללאומית/דני מרון
הפועל כפר שלם במשחק העלייה לליגה הלאומית. דני מרון
נועם שוהם ושחקניו שוב בליגת המשנה/דני מרון

דרום

העקשנות של הפועל כפר שלם השתלמה לה ואחרי שלוש שנים היא שבה לליגה הלאומית. שנתיים רצופות היא צלחה את הפלייאוף המפרך של ליגה א', אבל ב-2022 הפסידה במשחק המבחן להפועל ראשון לציון ובעונה שעברה להפועל נוף הגליל. היום היא הייתה זקוקה לנקודה כדי להבטיח את אליפות ליגה א' דרום ואת הכרטיס האוטומטי לליגה הלאומית, ועמדה במשימה כאשר סיימה ב-1:1 ביתי נגד עירוני מודיעין.

נועם שוהם, שהוביל למשחק המבחן בעונה שעברה, זכה להמשכיות ונאבק ראש בראש עם מ.ס. דימונה, שהייתה הפייבוריטית בתחילת העונה אחרי בניית גלקטיקוס במונחי ליגה א'. השתיים היו צמודות בפסגה, עד הבאתו של עידו אקסברד בסוף ינואר. החלוץ בן ה-35, ששבר את שיא השערים בליגה א' בעונה שעברה כשהעלה את מכבי הרצליה, התחיל אמנם עם הפסד ביתי מפתיע 1:0 לבני לוד, אבל שבוע לאחר מכן נזקק לשתי דקות כמחליף כדי לקבוע 1:2 דרמטי במשחק העונה מול דימונה. אז החלה הדהירה של כפר שלם, עם תשעה ניצחונות (בהם ארבעה מהפכים, כולל בשני המחזורים האחרונים) ותיקו בודד - 4:4 מול שמשון תל אביב אחרי פיגור 3:1. אקסברד כבש שמונה שערים בריצה הזו.

אקסברד הבקיע גם היום בדקה השלישית את שער היתרון של הפועל כפר שלם. גיא אמסלם השווה עבור מודיעין בדקה התשיעית, אבל עד הסיום לא היו שערים נוספים והחלה חגיגת העלייה של הפועל כפר שלם. מודיעין, אגב, איבדה את המקום השני בעקבות ניצחונה של דימונה 3:4 על בית"ר נורדיה בתום דרמה.

צפון

שנתיים אחרי שירדה, גם הפועל רעננה הבטיחה את חזרתה לליגה הלאומית. גם היא הייתה זקוקה לנקודה בלבד כדי להבטיח את חזרתה, אך רוי בוגנים העלה את מ.ס. צעירי כפר כנא ליתרון מפתיע בדקה ה-54. שחקניו של אסי אלימלך השלימו מהפך בתוספת הזמן, ניצחו 1:2 וזכו באליפות מחוז צפון. רעננה הציגה הגנה חזקה עם 15 ספיגות בלבד ב-28 משחקים ושמרה על פסגת הליגה מאז המחזור השמיני, זאת על אף שהחלה את העונה עם נקודה מתשע אפשריות. היו לה בשלב מסוים תשעה ניצחונות רצופים ו-22 משחקים ללא הפסד, עד שהרצף נקטע ב-3:0 לקרית ים לפני שבוע וחצי.

הקבוצה נבנתה סביב שבעת השחקנים שעשו את הדרך עם אלימלך מבאקה אל גרבייה, אותה אימן בהצלחה בעונה הקודמת, כאשר בינואר הגיע ניר עזריה הגיע מקרית ים ושדרג את ההתקפה עם 12 שערים. השרידים מהלאומית הם יובל טיטלמן, יונתן פרבר שעשה קפיצת מדרגה משמעותית והקפטן המיתולוגי שניר שוקר ששימש בעיקר כמחליף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully