וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה שוב בפסגה, טבריה רחוקה רק 4 נקודות מבני יהודה

הצפוניים ניצחו 1:2 את אום אל פאחם ועקפו את הזהובים שהפסידו בביתם 3:1 לנוף הגליל, המדורגת שלישית ניצלה זאת עם 1:3 על רמה"ש והיא חזק בתמונת העלייה. יפו הפסידה 3:2 למכבי הרצליה, ניצחון קריטי להפועל כפר סבא בראשון לציון ושפרעם ירדה לליגה א'

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

פלייאוף הליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) וכמו שאנחנו רגילים מליגת המשנה, הדרמה הייתה גדולה. בני יהודה איבדה את הפסדה בעקבות הפסד ביתי 3:1 להפועל נוף הגליל ובמקומה ניצבת המקום הראשון עירוני קרית שמונה, שניצחה בנתניה 1:2 את הפועל אום אל פאחם, זאת לשמחת עירוני טבריה שעם 1:3 על הפועל ניר רמת השרון רחוקה רק ארבע נקודות מהמקום השני.

בתחתית, הפועל כפר סבא ממשיכה במסע ההתאוששות הנהדר שלה עם 1:2 קריטי בחוץ על הפועל ראשון לציון אחרי משחק נוסף בו ארי כהן כבש וניצחון קריטי השיגה גם הפועל עפולה, שגברה 0:1 על כפר קאסם. שפרעם הובסה 3:0 באצטדיון רמת גן והיא ירדה רשמית לליגה א'.

בני יהודה - הפועל נוף הגליל 3:1

ה-1:2 הדרמטי בקרב הקצוות מול שפרעם העניק לבני יהודה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה ואת הזכות לארח בשבוע הבא את קרית שמונה, אבל למשחק הזה היא תגיע מהמקום השני בעקבות ההפסד הביתי לקבוצה של מוטי איוניר, שנראית נהדר בשבועות האחרונים ולא מורידה את הרגל מהגז כחלק מההכנות שלה לחצי גמר הגביע. זהו ניצחון ראשון אי פעם לנוף הגליל בחוץ על בני יהודה וראשון בכלל אחרי קרוב ל-20 שנה, מאזה-0:3 הביתי במאי 2005 במסגרת ליגת העל.

דקה 11: גול! 0:1 לנוף הגליל. האורחת יצאה למתפרצת, בסיומה כדור רוחב של פרהוד השאיר את סבר הסלובני לבד מול שאבי והוא גלגל לרשת.

דקה 16: גול! בני יהודה חזרה במהרה. בארי מהפינה הימנית מסר לפופאנה שנשאר ברחבה אחרי כדור קרן, הבלם בעט מהמקום למשקוף ופנימה.

דקה 35: גול! האם בני יהודה קופחה? בארי כנראה הוכשל על סף הרחבה, אבל צוות השיפוט הורה להמשיך ומזרחי השיב את נוף הגלי לליתרון.

דקה 70: גול! 1:3 לנוף הגליל. שדו השלים דאבל פס נפלא עם מזרחי, הוציא רוחב ופרהוד דחק מהקו.

עירוני קרית שמונה - הפועל אום אל פאחם 1:2

שני ניצחונות רצופים על האפס אפשרו ליורדת מליגת העל לפתוח פער של שש נקודות מטבריה ושבע מיפו, והיום היא אמנם ספגה, אבל שוב ניצחה, הצליחה לעלות למקום הראשון ולעשות צעד מאוד חשוב אל עבר חזרה לליגה הבכירה. אום אל פאחם דווקא גברה על קרית שמונה 1:3 בבית ולפני כשלושה שבועות ניצחה אותה 0:2 בנתניה, אבל היום רק השוותה זמנית ולזמן קצר.

דקה 3: גול! אביחי וודג'ה ממרכז הרחבה בעט כדור חד ומדויק לפינה הקרובה, חגג שער ראשון העונה והעלה את קרית שמונה ליתרון מהיר.

דקה 31: גול! שער נהדר של אום אל פאחם. פטשי יצא קדימה, מסר עומק לדראושה שדהר לעבר השער, עקף את צור בשער וגלגל את ה-1:1.

דקה 45+2: גול! שניות ספורות אחרי שהסתיימה דקת תוספת זמן, קרית שמונה שבה ליתרון מנגיחה של סטיבנס הפנמי אחרי כדור קרן.

שחקני עירוני קרית שמונה, שי בן דוד (ימין), אביחי וודג'ה (שמאל). ברני ארדוב
שער ראשון העונה לוודג'ה, קרית שמונה שוב בפסגה/ברני ארדוב

עירוני טבריה - הפועל ניר רמת השרון 1:3

שלוש תוצאות תיקו רצופות הרחיקו את עירוני טבריה מחלום ליגת העל, כשהחיסרון של ז'וליו סזאר הפצוע משפיע מאוד על ההתקפה. עם זאת, לרמת השרון היא מעולם לא הפסידה כמארחת והיום גם ניצחה אותה ובשל המעידה של בני יהודה יכולה שוב לפנטז על עלייה לליגת העל, כי הפער ביניהן הצטמק לארבע נקודות בלבד. טבריה עלתה ליתרון כפול תוך שתי דקות במחצית הראשונה והייתה בשליטה מוחלטת לאורך המשחק, אם כי הבטיחה את שלוש הנקודות והורידה את מפלס הלחץ רק בתוספת הזמן כאשר זדה קבע 1:3 בסיום. החבורה של ירון הוכנבוים נעצרה אחרי שישה משחקים ללא הפסד.

דקה 23: גול! מסורק ניצל שגיאה בהגנת האורחת שאיבדה בניסיון להכניע כדור, עבר בין שני הבלמים והקפיץ מעל השוער את ה-0:1 של טבריה.

דקה 25: גול! טבריה הכפילה את יתרונה תוך שתי דקות. חביבאללה התקדם באין מפריע ובעט כדור שסטולר הדף בקושי, שעבאן הגיע ראשון לכדור החוזר ובקלות הבקיע.

דקה 50: גול! טבריה קיבלה פנדל בפתיחת המחצית השנייה וקולה דייק מול בומשטיין וצימק ל-2:1.

דקה 90+5: גול! מסיקה בישל לזדה, שני המחליפים קבעו 1:3 לטבריה בסיום.

מכבי יפו - מכבי הרצליה 3:2

המשחק הגדול של היום היה בנס ציונה ובסיומו מכבי הרצליה לקחה את שלוש הנקודות עם 2:3 דרמטי. בחודש שעבר מכבי יפו הביסה 0:3 את הרצליה, אבל היום היא לא השכילה לשמור על היתרון המוקדם שלה ועוד מול 10 שחקנים, כי דור ג'אן הורחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי שדרש - כנראה בצדק - פנדל שקבוצתו לא קיבלה. ובכל זאת, ניקולאייבסקי איזן, ירושלמי הפך ויפו עוד חזרה ל-2:2, אבל ואתורי הכריע בדקה ה-89.

דקה 22: גול! בית יעקב זיהה את התנועה של רונן פרץ, שמקצה הרחבה בעט לחיבורים.

דקה 45: כרטיס אדום! דור ג'אן במבצע אישי נפלא כמעט בישל, אבל נסה הצליח לקלוט את הכדור לפני שהוא עובר את הקו ובתום ערבובייה. שחקני הרצליה טענו שהגיע להם פנדל במהלך האירוע, התנפלו על השופט ובתום המהומה הורחק ג'אן שכנראה בצדק דרש פנדל.

דקה 52: גול! הגנת יפו התקשתה להסתדר עם קרן של הרצליה, ניקולאייבסקי מכ-14 מטר בעט מצוין ולא הותיר לנסה שום סיכוי.

דקה 78: גול! המהפך הושלם. ירושלמי בעט ברגל שמאל מחוץ לרחבה והכדור נעצר רק ברשת.

דקה 81: גול! שוויון בזק של יפו, שוב זהו פרץ שכבש, הפעם בנגיחה כמעט מקו השער.

דקה 89: גול! הטירוף נמשך. הרצליה שוב ביתרון, ואתורי מכ-15 מטר הבקיע בבעיטה לפינה.


בסוף השבוע יפו הודיעה שדוד מרטן, "המאמן שהוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון, לגמר גביע הטוטו ולשמינית גמר גביע המדינה", ימשיך לעונה שניה ברציפות בקבוצה. בהודעה נכתב ש"לאורך רוב שלבי העונה הקבוצה הציגה תחתיו כדורגל אטרקטיבי, מהנה ומנצח! המועדון בחר לממש את האופציה לעונה נוספת בחוזה של דוד ואנחנו מתרגשים מאוד ומאמינים בצוות המקצועי בראשותו לקראת המשך שיתוף הפעולה. מרטן: "אני שמח להמשיך לעונה נוספת כמאמן מכבי יפו ומודה על האמון מצד ההנהלה. נמשיך לעבוד קשה על מנת לסיים את העונה הנוכחית בצורה הטובה ביותר כדי לשמח את הקהל שלנו ולאחר מכן נתרכז בהכנות לעונה הבאה. היידה יפו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פרנקו מסורק שחקן עירוני טבריה. אודי ציטיאט
מבצע אישי נהדר וטבריה שוב בתמונת העלייה. מסורק/אודי ציטיאט

הפועל עכו - סקציה נס ציונה 0:0

המארחת ניצחה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים, אבל זה לא הספיק כדי להשתחל לפלייאוף העליון והיא זקוקה לניצחון אחד נוסף כדי להיות רגועה לגמרי, ללא חשש להתדרדר איכשהו למקום ה-14 שמוביל למבחנים. היא לא הצליחה לעשות זאת מול סקציה, שאמנם לקחה נקודה יקרה בתחתית אחרי שני הפסדים רצופים, אבל כעת רק נקודה אחת מעל הפועל כפר סבא שבמקום ה-14 אשר מוביל למשחקי המבחן.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל עפולה 1:0

המדורגת 15 זקוקה לנס בסגנון נוף הגליל של העונה שעברה כדי לא לרדת לליגה א' אחרי 11 שנים רצופות בלאומית, והיא עשתה צעד חשוב מבחינתה עם הניצחון על כפר קאסם. נהוראי יפרח שנפצע וגמר את העונה לא היה שם בשבילה כמובן, אבל רומן הבראן כבש בכדור חופשי ובאותו מהלך גם הורחק כי ספג צהוב שני ואדום בגין הורדת חולצה. גם בלעדיו ברבע השעה האחרונה עפולה שמרה על היתרון ועל שלוש הנקודות, כפר קאסם סופרת הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים וצריכה להתעורר לפני שתסתבך בצורה ממשית.

דקה 75: גול וכרטיס אדום! הבראן הבקיע בכדור חופשי מזווית לא פשוטה ומצד אחד משאיר את קבוצתו בחיים במאבקי ההישארות, אבל ספג כרטיס צהוב במהלך חגיגת השער, ספג צהוב שני ואדום וסיים את חלקו במשחק.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. קובי אליהו
ארי כהן שוב כבש, הפועל כפר סבא שוב ניצחה/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - הפועל כפר סבא 2:1

המפגש הקריטי של המחזור בפלייאוף התחתון הסתיים בעוד ניצחון של הפועל כפר סבא ושל ארי כהן הלוהט. הקשר שהגיע מהפועל תל אביב בחלון האחרון שוב כבש וכפר סבא רחוקה נקודה בלבד מהמקום ה-13, כל זאת כשהיא במומנטום אדיר שכולל הפסד בודד ב-12 המחזורים האחרונים. ראשון לציון נראתה מצוין בשבועות האחרונים, אבל לא הצליחו לנצח את הירוקים במשחק ביתי לראשונה מאז נובמבר 2018.

דקה 38: גול! מי אם לא ארי כהן הלוהט העלה את הירוקים ליתרון, בבעיטה לפינה הרחוקה.

דקה 54: גול! שער נפלא של ששון קבע 1:1. הוא עבר את עבדולי בקלות ושחרר בעיטה אדירה לחיבורים, חברון התעופף ולא הצליח להדוף.

דקה 61: גול! הפועל כפר סבא שוב מובילה. אלמליח, שהיה אחד משלושה שחקנים שעלו מהספסל, התמקם מצוין ברחבה ומקרוב כבש.

הפועל רמת גן - איחוד בני שפרעם 0:3

זה היה ברור במשך שבועות ארוכים, אבל היום בני שפרעם ירדה רשמית לליגה א'. הקבוצה היחידה שלא ניצחה ב-2024 הובסה מול האורדונים, ששוב נהנו משער של שגיא דרור ומשני בישולים של גידי קאניוק בדרך להשגת שלוש הנקודות שמקרבות אותה לעונה נוספת בלאומית .

דקה 14: גול! האורדונים החלו את המשחק מצוין ובאו על שכרם עם שער של שגיא דרור מתוך רחבת החמש עם העקב ממסירה של קאניוק.

דקה 34: גול! עוד בישול לקאניוק, הפעם לאולאוולה שהסתובב על הבלם וירה לרשת.

דקה 78: גול! הפועל רמת גן כבר ב-0:3, מבעיטה מצוינת של דג'אץ.

משחקי המחזור הבא

פלייאוף עליון:

בני יהודה - עירוני קרית שמונה
הפועל אום אל פאחם - עירוני טבריה
הפועל ניר רמת השרון - מכבי יפו
הפועל נוף הגליל - מכבי הרצליה

פלייאוף תחתון:

סקציה נס ציונה - איחוד בני שפרעם
הפועל כפר סבא - הפועל רמת גן
הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון
הפועל עכו - מ.ס. כפר קאסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully