וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ארבעה זרים ועדיין בלי דדאס: הפועל תל אביב יוצאת לעפולה

אחרי העזיבה של קאמינגס ו-וולס, וללא הורד הפצוע והמאמן החדש שיהיה ביציע, ינסו האדומים להימנע מהפסד שני ברציפות נגד החבורה מהעמק (ו', 13:45) שעדיין רוצה להגיע לפלייאוף בסוף העונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.4/ספורט1

השבוע המטלטל של הפועל תל אביב, שכלל הפסד כואב בידי מכבי רמת גן, עזיבה של שני זרים ומינוי של המאמן חדש, יסתיים במשחק חוץ נגד הפועל עפולה מחר (שישי, 13:45) במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. הצפוניים שניצחו העונה 10 משחקים והפסידו 13 יגיעו למשחק מהמקום התשיעי, בעוד שהאדומים במקום השני עם מאזן 5:16. במפגש בין הקבוצות בסיבוב הראשון ניצחה הפועל תל אביב 81:93.

החבורה של רועי פרל פספסה בתחילת השבוע הזדמנות להיצמד לאזור מקומות 7-8 בעקבות הפסד דרמטי להפועל אילת, שקבע כי עפולה תשחק בבית התחתון העונה. הקבוצה מבירת העמק מספיק רחוקה ממאבקי הירידה ורוצה עדיין לתפוס את המקום לרבע גמר הפלייאוף, אך יודעת שכדי לעשות זאת היא תצטרך להציג שיפור ביכולת מהתקופה האחרונה, וביחד עם האולם הביתי הצר תקווה להפתיע גם את הפועל תל אביב.

שחקן הפועל עפולה קמרון שלטון. מאור אלקסלסי
הפועל עפולה תהיה בבית העליון, אבל עדיין חולמת להגיע משם לפלייאוף. קמרון שלטון/מאור אלקסלסי

סגנית המוליכה מגיעה לעפולה במצוקה אמיתית. ההפסד לרמת גן במחזור הקודם, לאחר הופעה חלשה מאוד, הביא להחתמתו של סטפנוס דדאס עד לסיום העונה, היווני ינחת בארץ רק הערב ולא יהיה על הקווים למשחק מחר, בו ימשיך לעמוד על הקווים עוזר המאמן ברק לדרר. כמובן שבמשחק לא יופיעו גם וויל קאמינגס ודז וולס שעזבו את הפועל תל אביב ביומיים האחרונים, ולאור הפציעה של ג'יילן הורד יעמדו לרשותו של לדרר רק ארבעה זרים, שירכיבו יחד עם הסגל הישראלי רוטציה קצרה ופגיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully