וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הבא, הטעויות ושאלת ג'ורדן פול: וושינגטון מביטה קדימה

מקבל ההחלטות מייקל ווינגר הודה שלא אהב מה שראה. קיף עשוי להמשיך אך ירואיינו מועמדים נוספים, הכדור יישאר אצל ג'ורדן פול?

נחיתת דני אבדיה בישראל אחרי עונת שיא בוושינגטון וויזארדס/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

וושינגטון נעלה את העונה הגרועה בתולדותיה, עם לא פחות מ-67 הפסדים. למקבלי ההחלטות החדשים, הנשיא לענייני כדורסל מייקל ווינגר והג'נרל מנג'ר וויל דוקינס, ברור שיש לבצע שינויים לקראת עונת 2024/25, ובארצות הברית מנסים להעריך כיצד ייראו הוויזארדס בעונה הבאה.

לפי "האתלטיק", ווינגר ודוקינס ידעו לאן הם נכנסים - הם סבלניים, וחושבים לטווח הרחוק, אך היכולת האומללה כמובן לא נעלמה מעיניהם. "לא נסתפק בבינוניות", טען ווינגר, "לא נבצע קיצורי דרך ואין תירוצים למי שלא ייתן 100 אחוז. מהבחינה הזו, מה שראיתם העונה היה בלתי נסלח, נדבר עם השחקנים והצוות ונדגיש את הדברים הללו במחנה האימונים. יש פה את הקהל הנכון, העקרונות הנכונים והשוק הנכון כדי לבנות קבוצה מצוינת. התכנית לא השתנתה".

נקודות האור מבחינת מקבלי ההחלטות היו השיפור של חלק מהשחקנים הצעירים - בראשם דני אבדיה, בילאל קוליבאלי וקורי קיספרט. אחד מסימני השאלה הגדולים קשור בדמות שתעמוד על הקווים בעונה הבאה: כזכור, ווס אנסלד ג'וניור פוטר ובמקומו מונה מאמן זמני בריאן קיף, שהתחבב על השחקנים אך לא בטוח שימשיך. הוויזארדס מתכוונים לראיין מספר מועמדים, ביניהם גם קיף, ורק אז יקבלו החלטה.

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, קייל קוזמה. רויטרס
איך זה ייראה בעונה הבאה? אבדיה וקוזמה/רויטרס

"ננסה למצוא את האדם הנכון שיצעיד את הקבוצה בנקודה המסוימת בה היא נמצאת", אמר ווינגר, וב"אתלטיק" טענו כי מדובר ברמז לכך שהמאמן הבא יהיה כזה שמסוגל לפתח שחקנים צעירים - אך גם להיות קשה איתם כשצריך.

בין היתר, תנסה וושינגטון להחתים על חוזה חדש את טיוס ג'ונס, שהפך שחקן חופשי ומוערך מאוד במועדון, אף שאחרי פגרת האולסטאר מעמדו מעט נפגע, ובמקביל ג'ורדן פול החל להשתפר כמקבל ההחלטות העיקרי בהתקפה של הוויזארדס. "ג'ורדן אוהב שהכדור בידיים שלו, והוא טוב מאוד כשהכדור בידיים שלו", אמר ווינגר. "גם טיוס רוצה את הכדור אצלו. ננסה להבין איך לגרום לזה לעבוד. שניהם שחקנים טובים מאוד ואנשים טובים מאוד. יש 29 קבוצות אחרות שיודעות כמה טיוס טוב, ומגיע לו שקבוצות מתעניינות בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully