וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מעוניינת לרכוש את שגיב יחזקאל ותיפגש עם נציגיו

18.4.2024 / 11:00

במועדון ינסו להבין מה הסיטואציה בינו לאנטליאספור, אותה תבע השחקן אחרי ששחררה אותו באופן חד צדדי בעקבות חגיגת השער במחווה לחטופים בעזה. פיפ"א אמורה לפסוק בעניינו בקרוב

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:1/ספורט1

מכבי חיפה מעוניינת בשגיב יחזקאל לעונה הבאה. ראשי המועדון מהכרמל ייפגשו היום (חמישי) עם נציגיו של שחקן הכנף על מנת להבין מהי הסיטואציה המדויקת שבה הוא נמצא מול אנטליאספור הטורקית בכל הנוגע לשחרורו, ולבדוק האם ניתן לרכוש אותו.

פיפ"א אמורה להחליט בקרוב בעניינו של יחזקאל, שעדיין תחת חוזה באנטליאספור, אותה עזב בחודש ינואר האחרון. השחקן ממתין לאישור כדי להצטרף לקבוצה אחרת, כאשר בחורף האחרון התעניינה בו גם מכבי תל אביב.

כזכור, יחזקאל עזב את הקבוצה הטורקית לאחר סערת ענק נגדו באותה מדינה, על רקע חגיגת שער במחווה לחטופים הישראלים בעזה. הקיצוני עוכב לחקירה משטרתית ואף העביר את הלילה במעצר, לפני שחזר לארץ. יחזקאל הורחק לשמונה משחקים בטורקיה בעקבות אותו אירוע.

יחזקאל תבע את אנטליאספור ופנה למוסדות השיפוט של פיפ"א בדרישה לפיצוי עתק בטענה שהקבוצה נפטרה ממנו באופן חד צדדי ובלתי חוקי.

האזינו ליניב טוכמן על המאבק לזכות בשירותיו של שגיב יחזקאל

הכדורגלן שגיב יחזקאל חוזר לישראל אחרי המעצר בטורקיה. ברני ארדוב
בדרך חזרה לליגת העל? שגיב יחזקאל/ברני ארדוב

שגיב יחזקאל (29) הספיק לכבוש שישה שערים ולבשל שניים נוספים ב-13 הופעות ליגה במדי אנטליאספור, אליה עבר מהפועל באר שבע בתחילת העונה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully