וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתידו של צ'אבי ייקבע בקרוב, ברצלונה כבר החליטה מי יאמן אם יעזוב

המאמן יבשר ללאפורטה את החלטתו בשבוע הבא, רפא מארקס בכוננות: "מוערך ומכיר היטב את המערכת". דקו נפגש עם נציגי דני אולמו

מחוץ לקווים, 17.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ברצלונה תנסה להתאושש ביום ראשון מההדחה הכואבת ברבע גמר ליגת האלופות, כשתפגוש את ריאל מדריד לקלאסיקו הגדול. לאחר מכן, כך מעריכים בספרד, ייקבע סופית עתידו של צ'אבי. הנהלת ברצלונה הפעילה בשבועות האחרונים לחץ כבד על המאמן לשנות את החלטתו ולהישאר בקבוצה, ובקרוב, בפגישה עם ז'ואן לאפורטה, סגן הנשיא רפא יוסטה והמנהל המקצועי דקו, הוא אמור להשיב תשובה סופית.

יש לציין שלצ'אבי עדיין יש חוזה עד 2026, ובמועדון ממשיכים לעמוד מאחוריו במאה אחוז - גם לאחר ההדחה מול פריז סן ז'רמן - אולם הקטלאנים מחכים לתשובה סופית כדי להתחיל להיערך לעונה הבאה.

אם המאמן הנוכחי יסרב ויעזוב בסיום העונה, עושה רושם שהמועמד המוביל להחליפו הוא רפא מארקס, שחקן העבר שמדריך כרגע את ברצלונה ב'. לפי "מונדו דפורטיבו" דקו כבר ניתח את שוק המאמנים, הבין שלא יצליח להנחית את אחד השמות הגדולים (פפ גווארדיולה, יורגן קלופ, לואיס אנריקה), והוריד מהשולחן גם את המועמדים הבאים - האנזי פליק, מיקל ארטטה, רוברטו דה זרבי ותומאס טוכל, כל אחד מסיבתיו הוא.

"מארקס מוערך כי הוא מכיר היטב את המועדון. לאפורטה מרגיש שיש לו את הניסיון, כמו שהיה עם פפ ולואיס אנריקה", נכתב. "הוא גם מכיר היטב את השחקנים הצעירים ועזר לקדם אותם בברצלונה ב'".

צ'אבי מאמן ברצלונה. GettyImages
עדיין מתלבט. צ'אבי/GettyImages

אשר לשוק השחקנים, ב"ספורט" דווח כי דקו כבר נפגש עם סוכנו ואביו של דני אולמו, שגדל במועדון ועזב את מחלקת הנוער בגיל 16, ב-2014, לטובת דינמו זאגרב. כוכב לייפציג מחזיק בחוזה עד 2027, עם סעיף שחרור של 60 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully