וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר ייעדר מספר שבועות לכל הפחות, פילדלפיה שוב מאמינה

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 16:50

כוכב מיאמי נפצע במשחק הפלייאין ובכל מקרה לא ישוב למשחק המכריע על הפלייאוף, אמביד קיבל סיוע גדול לקראת הסיבוב הראשון. וגם: ההישג ההיסטורי של קובי ווייט

מחוץ לקווים, 17.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

דרמה גדולה נרשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) במשחק הפלייאין הראשון במזרח, כשפילדלפיה חזרה מפיגור דו-ספרתי בדרך ל-104:105 על מיאמי, כדי להשיג את המקום השביעי ואיתו דייט עם ניו יורק בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

במחצית, בפיגור 51:39, אוהדי הסיקסרס שרקו בוז לקבוצה שלהם - אלא שאז החל הקאמבק. ניקולא באטום צלף שש שלשות, שחקני המשנה האחרים תרמו גם כן, ובסופו של דבר גם ג'ואל אמביד (23 נקודות ו-15 ריבאונדים) העביר הילוך כדי להבטיח את הניצחון. "כן, הרבה בוז", אמר בסיום, "אבל נשארנו יחד. זה מראה שגם כשאני לא בשיאי, אנחנו עדיין מוצאים דרכים לנצח".

"ניצחנו זכות באטום ובאדי הילד", הוסיף הסנטר, "לפני המשחק אמרתי לכולם שנזדקק להם, לכולם". בו בזמן, לכולם גם ברור שכדי להכניע את הניקס בסיבוב הראשון, הסיקסרס קודם כל יצטרכו את אמביד ביכולת של MVP. "כשהוא בצד שלך, הסיכויים שלך טובים", טען טייריס מקסי.

"ידענו שתהיה לנו עוד הזדמנות עוד יומיים, אבל רציתי עוד יומיים מנוחה", אמר באטום. "זה ניצחון גדול".

שחקן פילדלפיה 76' ג'ואל אמביד. Tim Nwachukwu, GettyImages
ועכשיו, לניו יורק. אמביד/GettyImages, Tim Nwachukwu

מנגד, למיאמי תהיה הזדמנות נוספת להשיג את הכרטיס האחרון לפלייאוף - בלילה שבין שישי לשבת תפגוש את שיקגו, אך זה יקרה ללא ג'ימי באטלר. הכוכב הגדול נפגע בברכו במהלך האחרון של הרבע הראשון, כשניסה לעצור את קלי אוברה, קרס לפרקט, וראה את שחקן היריבה נוחת עליו.

באטלר, אחד הלוחמים הגדולים בליגה, נותר על הפרקט ושיחק 40 דקות בסופו של דבר, אולם היכולת הושפעה מהפגיעה (5 מ-18 מהשדה, 3 מ-10 במחצית השנייה), ולפי "ESPN", אנשי ההיט חוששים שהוא סובל מקרע ברצועה הצידית שבעקבותיו ייעדר מספר שבועות. אם אכן מדובר בפציעת MCL, הרי שבאטלר לא יוכל לשחק בפלייאוף - אם קבוצתו תהיה שם.

"כרגע זה לא מרגיש טוב", אמר הכוכב, שיעבור בקרוב בדיקת MRI. "זה מבאס מאוד. אני מקווה שאהיה בסדר. אני מקווה שאתעורר מחר ואוכל לזוז כמו תמיד, אבל כרגע קשה לדעת".

אריק ספולסטרה הוסיף ואמר: "נצטרך לעשות את זה בדרך הקשה. ננוח, נתאושש ונתכונן למשחק הבא. החבר'ה האלה אוהבים משחקים תחרותיים, ויהיה לנו את תמיכת הקהל שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן שיקגו בולס ג'ימי באטלר. Tim Nwachukwu, GettyImages
ההיט זקוקים לו, אבל הוא ייעדר בשבועות קרובים לכל הפחות/GettyImages, Tim Nwachukwu

הצ'אנס הנוסף של ההיט להעפיל לפלייאוף יהיה בלילה שבין שישי לשבת, מול שיקגו. הבולס העפילו למשחק הפלייאין המכריע אחרי 116:131 על אטלנטה, עם הופעת ענק של קובי ווייט. אחד המועמדים המובילים לתואר השחקן המשתפר של העונה הבריק עם שיא קריירה של 42 נקודות באחוזים נהדרים (15 מ-21 מהשדה, 9 מ-10 מהעונשין), לצד 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 2 חטיפות ו-0 איבודים.

כמה גדולה היתה ההופעה הזו? אף שחקן בהיסטוריה של שיקגו שלא עונה לשם מייקל ג'ורדן מעולם לא סיים משחק פלייאוף עם לפחות 40 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בלי לאבד אף כדור.

אבל לא הכל ורוד בבולס. מי שנמצא בספק גדול למשחק מול מיאמי הוא אלכס קארוסו, שחקן ההגנה הטוב ביותר של שיקגו, שסובל מפציעה בקרסול שמאל. במהלך המשחק דרך עליו חברו לקבוצה אנדרה דראמונד, ועדיין לא ברור האם הגארד המצוין יהיה כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully