וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעזה אין חפים מפשע, המוסלמים רוצים להשתלט על אירופה"

קריאה להפגין נגד "ישראל פרמייר טק" בעקבות דברי אשתו של כריס פרום האגדי: "לא רוצים את האיסלאם, לא רוצים את האמונות שלכם. נמאס לי לשבת בשקט מול התעמולה של חמאס, תמיד אתמוך בישראל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4/ספורט1

קבוצת האופניים "ישראל פרמייר טק", שנמצאת בבעלותו של המיליארדר הקנדי-ישראלי סילבן אדמס, צפויה להיתקל בהפגנות אנטי-ישראליות נמרצות בשני מירוצי האופניים היוקרתיים מכולם: ג'ירו דה ד'איטליה בחודש מאי וטור דה פראנס בחודש יולי.

באנגליה מספרים שמעבר לזהות הישראלית של הקבוצה, מה שהצית את המפגינים הם פוסטים של מישל פרום - אשתו של הרוכב הבריטי כריס פרום שמייצג את "ישראל פרמייר טק" מאז שנת 2020. בעקבות הדברים שלה, התעוררה קריאה להגיע למירוצים ולמחות נגד הבעל והקבוצה "הציונית" שהוא מייצג.

פרום עצמו הביע תמיכה בישראל מאז ה-7 באוקטובר והשתתף באירועי רכיבה שנועדו להפגין סולידריות עם החטופים הישראלים. הרוכב בן ה-38, זכה בטור דה פראנס בשנים 2013, 2015, 2016 ו-2017. יש לו גם שתי מדליות ארד אולימפיות במרוץ נגד השעון, בלונדון 2012 וריו דה ז'נרו 2016.

מישל, שמשמשת גם כסוכנת של הרוכב הוותיק שזכה ארבע פעמים בטור דה פראנס בעבר, כתבה בפוסט שלשום ש"נמאס לי לשבת ולתמוך בישראל בשקט, בזמן שהתעמולה של חמאס משתלטת על הרשתות החברתיות. מספיק! הרוב הדומם צריך להישמע".

מישל פרום, אשתו של רוכב האופניים כריס פרום. רויטרס
מישל פרום, אשתו של רוכב האופניים כריס פרום/רויטרס

פרום המשיכה וכיוונה למוסלמים: "אנחנו לא רוצים את הדת שלכם, אנחנו לא רוצים את האמונות שלכם - זה לא תואם את הציוויליזציה המודרנית. זכויות נשים חשובות! זכויות להט"בים חשובות! זכויות טראנסים חשובות! וחמאס נגד כל אלה. תסירו את כיסוי העיניים ותביטו במציאות, בשנאה שהם מפיצים. אין בעזה חפים מפשע".

פרום כמובן קיבלה מטר של תגובות נאצה, אבל המשיכה ב-X (לשעבר טוויטר): "המוסלמים הם כבר לא המיעוט שהם היו טוענים שהם. הם כאן כדי להשתלט. תראו את בריטניה, צרפת - הם נהנים מכל הזכויות האזרחיות, אבל לא מוכנים להשתלב בחברה. הם מרוקנים את החברה המודרנית (מעין ביטוי שמשמעותו - הם מקבלים הכול ולא תורמים דבר)".

מישל המשיכה לפרסם תגובות בעד ישראל ונגד חמאס ובין היתר כתבה: "תמיד אתמוך בישראל, אני לא צריכה להיות ישראליות או יהודייה בשביל זה. נולדתי בוויילס למשפחה קתולית, אבל אכפת לי מהחברים הישראלים שלי וממה שהם עוברים מדי יום. אני לא מאמינה לתעמולת הזבל של חמאס. תסתכלו על העובדות, חמאס הוא ארגון טרור שהמטרה העיקרית שלו היא להרוויח כסף בשביל המנהיגים שחיים חיי פאר בקטאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רוכב האופניים כריס פרום עם אשתו מישל פרום. רויטרס
בני הזוג פרום עם בנם/רויטרס

עוד כתבה: "הגיע הזמן שאנשים יפסיקו 'להתחנף' עם פוליטיקלי קורקט. זה הכול פסאדה. הם שרפו תינוקות חיים, לא מגיעה להם שום חרטה. ת-ת-ע-ו-ר-ר-ו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully