וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'מצמן את מרוץ' תורמים אופניים לפצועי המלחמה באיכילוב

'מצמן את מרוץ' יתרמו 50 זוגות אופניים למחלקת השיקום ועוד 10 זוגות למחלקה האונקולוגית לילדים במרכז הרפואי איכילוב. הזוגות ייתרמו בין היתר לחיילי צה"ל, העוברים שיקום בבית החולים, לאחר המלצת רופא

מצמן את מרוץ תורמת אופניים לפצועים באיכילוב. מירי גטניו, דוברות איכילוב,
מצמן את מרוץ תורמת אופניים לפצועים באיכילוב/מירי גטניו, דוברות איכילוב

רשת האופניים הגדולה בישראל, 'מצמן את מרוץ' עתידה לתרום עשרות זוגות אופניים למטופלים במרכז הרפואי איכילוב. במסגרת התרומה, ייתרמו כ- 50 זוגות אופניים למטופלים במחלקת השיקום ועוד כ-10 זוגות למטופלים במחלקה האונקולוגית לילדים. האופניים נתרמים לאחר חוות דעת רפואית כי המטופלים כשירים לבצע פעילות גופנית וכי הנסיעה באופניים עשויה לקדם את קצת השתקמותם.

רבים מהמטופלים אשר יזכו בזוגות אופניים חדשות הם חיילי צה"ל אשר עוברים בימים אלה שיקום לאחר פציעתם במסגרת המאמץ המלחמתי במסגרת מלחמת "חרבות ברזל". האופניים עתידים להיתרם במסגרת אירוע מרגש שיתקיים בבית החולים בו ייסעו המטופלים בתוך שטח בית חולים, על גבי האופניים החדשות ובסוף הנסיעה יהיה מתחמי פנאי והעשרה.

מצמן את מרוץ תורמת אופניים לפצועים באיכילוב. מירי גטניו, דוברות איכילוב,
מצמן את מרוץ תורמת אופניים לפצועים באיכילוב/מירי גטניו, דוברות איכילוב

רועי נסימי, סמנכ"ל מכירות ושיווק ב'מצמן את מרוץ': "זה הזמן שלנו להגיד תודה ולתרום בחזרה עבור החיילים אשר סיכנו את חייהם למען הביטחון של כולנו. 'מצמן את מרוץ' מלווה לאורך השנה את קהילת הרוכבים בישראל ומתרגשת לקחת חלק בתהליך השיקום של חיילינו. דווקא עכשיו, רגע לפני יום העצמאות, אנחנו מודים למרכז הרפואי איכילוב על שיתוף הפעולה ומייחלים להחלמה המהירה של הפצועים".

זוהי יריית פתיחה בתכנית בשביל"ם פלוס אשר נועדה לסייע לפצועי המלחמה להשתלב מחדש בחברה, תוך התמקדות בארבעה אפיקים- מיצוי זכויות, השכלה, תעסוקה ופעילויות פנאי וספורט. התכנית קמה מתוך תפיסה שיקומית כי השתתפות פעילה בחברה תוביל לתוצאה השיקומית האולטימטיבית.

'מצמן את מירוץ' הינה יבואנית, רשת קמונעית ומפיצת אופניים ואביזרים נלווים המובילה בישראל. החברה נוסדה בשנת 1939 עם סניפים בפריסה ארצית.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully