וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א עוברת הלאה: "צריך להרים רמה". דיווח: סבוריט מועמד לבילבאו

17.4.2024 / 11:20

אחרי יומיים סוערים, השחקנים מנסים לשכוח מאירועי טרנר ומתרכזים בעצמם: "אנחנו במאני טיים ואין מקום לטעויות נוספות". קארצב ושלמה אמורים להמשיך בהרכב. בספרד טוענים: הבלם עשוי לחזור לקבוצת נעוריו

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

יממה אחרי האירוע שהסעיר את המועדון באצטדיון טרנר, במכבי תל אביב מבינים שאם ימשיכו להתעסק בנבדל שהיה או לא היה לפני הפנדל לזכות הפועל באר שבע, הם יפסידו גם נגד הפועל חיפה בשבת.

כבר אתמול השחקנים החליפו נושא והחלו להתמקד במשימה הקרובה והיא לאגור שלוש נקודות מול הפועל חיפה. שחקן בקבוצה אמר היום: "שלושת המשחקים האחרונים שלנו לא היו טובים ואנחנו חייבים להרים את הרמה בהקדם. גם ההדחה בגביע, גם התיקו נגד מכבי חיפה ובטח ההפסד בטרנר, היו משחקים לא טובים. אנחנו במאני טיים ואין עכשיו אפשרות לאבד עוד נקודות. צריך לחזור למסלול הנכון בשבת".

שחקן אחר אמר כבר אתמול בלילה שאחרי המשחק בטרנר: "הלוואי שהיה אפשר כבר להתחיל את המשחק נגד הפועל חיפה. סיימנו את המשחק נגד הפועל באר שבע ברגשות רעים מאוד וכל מה שאנחנו רוצים זה כבר להתחיל את המשחק הבא".

עדן קארצב מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אמור להמשיך ב-11. קארצב/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מבינים שאין תסריט אחר מלבד צבירת שלוש נקודות מול הפועל חיפה, מה עוד שאחר כך הקבוצה יוצאת לשלושה משחקי חוץ ברצף מול בני ריינה, בני סכנין ומכבי חיפה. במכבי תל אביב יצטרכו להסתדר בשבת לא רק ללא יוריס ואן אובריים, אלא גם ללא ערן זהבי.

דור תורג'מן אמור להחליפו בחוד. מי שימשיך כקשר אחורי הוא עדן קארצב שבסך הכל מרוצים בקבוצה מהיכולת שהציג בטרנר. גם רז שלמה נראה טוב באופן כללי ואמור להמשיך ב-11. התלבטות תהיה בכנף ימין בין אושר דוידה ליונס מלדה.

עוד במכבי תל אביב: על פי דיווח בעיתון הבאסקי "אל קוראו", אנריק סבוריט הוא אחד המועמדים לחזק את ההגנה של אתלטיק בילבאו לעונה הבאה. הקבוצה מהליגה הספרדית הבכירה, בה סבוריט גדל ושיחק עד שעבר למכבי תל אביב ב-2018, סימנה מספר מועמדים למרכז ההגנה ובלם הצהובים נמצא לפי שעה בעדיפות נמוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully