וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מ-100 יום לפריז: הצצה לתהליך ההפקה של המשחקים האולימפיים

האחים וורנר מציינת אבן דרך ממשמעותית ומציעה הצצה ראשונה לתהליך ההפקה של אולימפיאדת פריז 2024

100 יום לאולימפיאדה. יחצ,
100 יום לאולימפיאדה/יחצ

Warner Bros. Discovery (WBD) מספקת היום הצצה ראשונה לאולפנים שלה בפריז, מהם תשדר את המשחקים האולימפיים הסוחפים ביותר שנראו אי פעם בקיץ הקרוב.

כדי לחגוג את ציון הדרך של 100 הימים עד למשחקי הקיץ האולימפיים בפריז 2024, האחים וורנר מכריזה היום גם על:

  • שורה של תכנים מרתקים תוך שהדרך לאולימפיאדת פריז 2024 מתקרבת יותר ויותר.
  • מפרטת כיצד גוף השידור ישתמש בפורטפוליו הרחב שברשותו כדי להגיע לקהלים חדשים וצעירים יותר.
  • מספקת הצצה לחלק מתכניות ההפקה שלה כאשר המשחקים כבר נראים באופק.

תכנים בלעדיים ומקוריים

לצופים בEurosport ברחבי אירופה יהיה מושב בשורה הראשונה אל המראות והצלילים של פריז, כאשר האולפנים הראשיים ממוקמים במלון רפאל היוקרתי - הלא הוא Warner Bros. Discovery House - המשקיפים על מגדל אייפל האייקוני ועמדות סטנד-אפ (לשידור) עם שער הניצחון ברקע. WBD House יהיה לביתן של יכולות השידור והאנליזה הטובות ביותר, ומוכן לארח כמה מהספורטאים המתחרים ומכובדים נוספים באולפנים שלו לאורך המשחקים.

בסך הכל, ל-WBD House יהיו ארבעה אולפנים, המשמשים את צוותי הפקה מבריטניה, שוודיה, צרפת, פולין, איטליה וגרמניה, וכן שלוש עמדות סטנד-אפ, שאחת מהן תנוצל על ידי ערוץ החדשות הבינלאומי והיוקרתי של WBD, ערוץ CNN, ושידורים חיים לספרד, פינלנד ודנמרק. הטכנולוגיה תחבר את המוקדים של WBD ברחבי אירופה וארצות הברית עם תוכן המנוהל ומאובטח ברחבי רשת WBD העולמית.

יורוספורט תציין את אבן הדרך של 100 הימים לתחרות ביום רביעי, 17 באפריל עם סדרה של שידורים חיים בשטח מפריז. כחלק ממשימתה להפיץ את כוחו של הספורט, ערב של שידורים בנושא האולימפיאדה יהיה זמין לצפייה בערוץ ובאפליקציית יורוספורט.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • The Power of the Olympics תעלה לאוויר מדי שבוע מה-17 באפריל עד תחילת המשחקים ותכלול ראיונות עם כמה מהשמות הגדולים ביותר שמתחרים על זהב בפריז בקיץ הקרוב, תוך הצגת כמה מהסיפורים האנושיים העמוקים יותר הקשורים למשחקים.
  • בהנחייתו של אלוף העולם בBMX תשע פעמים מטיאס דנדואה, The Olympians הוא סרט תיעודי מקורי באורך 60 דקות, המעניק למעריצים גישה מלאה לכל תחומי החיים של עשרה ספורטאי עילית. בסרט נעקוב אחר ההכנה של עשרת הספורטאים אשר הגיעו ממגוון מדינות ורקעים ספורטיביים שונים, תוך שהם מקדישים ארבע שנים מחייהם להתאמן לקראת המשחקים. בין הספורטאים המופיעים ניתן למצוא את קווין מאייר (אתלט צרפתי), סול קרביוטו (שייט קייאקים ספרדי), פאולין אדו (גולשת צרפתית), אדם פיטי (שחיין בריטי), טימו בול (שחקן טניס שולחן גרמני) וג'יאנמרקו טמברי (קופץ לגובה איטלקי).
  • Chasing Glory, שהופקה בשיתוף עם Red Bull Media Houseהיא סדרה דוקומנטרית אינטימית, דרמטית וחושפנית בת שבעה חלקים, העוקבת אחר שישה ספורטאים כשהם מתכוננים להתחרות באירוע הספורט הגדול ביותר על פני כדור הארץ. קרסטן וורהולם (מחזיק שיא דני בריצת 400 מ'), יניה גרנברט (מטפסת הרים סלובנית), מננו ואן גורפ (רקדן ברייקדאנס הולנדי), דינה אשר-סמית' (אצנית בריטי), פטר סאגאן (רוכב אופניים סלובקי) ו-והין פיירו (גולשת גלים צרפתייה) כולם מופיעים בתחרות
  • יורוספורט תשדר גם את Paris: La Vie Sportive, סרט תיעודי מקורי שמזכיר את מערכת היחסים ההיסטורית והייחודית של פריז עם הספורט ב-100 השנים מאז אירחה לאחרונה את המשחקים האולימפיים ב-1924, בקריינות של זוכה גביע העולם האגדי של 1998 וזוכה יורו 2000 של אופ"א, תיירי הנרי.
אולפני האחים וורנר. יחצ,
אולפני האחים וורנר/יחצ

לקראת שידור התכנים בדרך למשחקי פריז, WBD רותמת האופן מלא את רשת השידורים הרחבה והמותגים האהובים שלה, ומנגישה את המשחקים לקהלים חדשים וצעירים יותר. בחודש שעבר, הוכרז ש-WBD משתפת פעולה עם הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) לתוכנית מוצרי מרצ'נדייז שתשוחרר ברחבי העולם הכוללת את דמויות לוני טונס האהובות. החל מאפריל ולקראת המשחקים, יורוספורט תשדר סדרת פרקים של Sport Made Simple, בהגשת באגס באני, שיעזור להסביר כמה מהפרטים המורכבים יותר של מרוץ שליחים 4X 100 מ', טניס, ברייקדאנס, כדורעף והתעמלות קרקע בסגנון הייחודי של באגס.

הפרק הראשון של Sport Made Simple, הכולל את הלוני טונס, יושק עם מירוץ שליחים 4 X100 מטר ב-17 באפריל ברחבי הפלטפורמות החברתיות והדיגיטליות של יורוספורט עם קטע שייכלל בפרק הפתיחה שלThe Power of the Olympics.

כמו כן, מדור חדש המוקדש לפריז 2024 שיעלה לאוויר ב-Eurosport.com יושק ב17.4, ויציע למשתמשים את החוויה האולימפית השלמה והמקומית ברחבי אירופה ב-12 שפות. מפיצ'רים , דרך אירועי המוקדמות העדכניים ,ראיונות עם גיבורים לאומיים ועד קטעי וידאו נבחרים, האתר יהיה היעד הדיגיטלי עבור אוהדי המשחקים האולימפיים.

Warner Bros. Discovery הוא הבית של האולימפיאדה באירופה, וערוץ יורוספורט יהיה המקום היחיד בישראל לצפות בכל רגע של האולימפיאדה - כל 3,800 השעות של אקשן חי - בקיץ הקרוב.

אבן הדרך של 100 הימים למשחקים האולימפיים פותחת עונת קיץ חשובה עבור הספורט בפלטפורמות הליניאריות והסטרימינג של WBD ברחבי אירופה הכוללת את רולנד גארוס, ארה"ב הפתוחה, כל תחרויות הגרנד כולל טור ג'ירו ד'איטליה, טור דה פראנס ולה וואלטה אספניה, סדרת אופני ההרים WHOOP UCI World Series, Speedway GP בנוסף ל-Tour de France Femmes ו-24 השעות של לה מאן.

יחד עם אולימפיאדת פריז 2024 , WBD ופלטפורמות הסטרימינג שלה ברחבי העולם, ישדרו בקיץ יותר מ-5,000 שעות ספורט בשידור חי.

קהלי שיא ברחבי אירופה

סקוט יאנג, סגן נשיא בכיר לתוכן והפקה ב Warner Bros. Discovery Sports - אירופה: "היום אנו מציינים ציון דרך משמעותי, שכן נשארו 100 ימים עד שהאולימפיאדה תחזור לאירופה ותתחיל הספירה לאחור לפריז 2024, כמו גם השקת קיץ הספורט שלנו. השנה, יהיו לנו אפילו יותר שעות פעילות בשידור חי מהמגוון הגדול ביותר של אירועים, יותר תוכן מקורי ותכניות מוקלטות כדי להשאיר את המעריצים מעורבים, ואת מכונת הסיפורים הטובה ביותר בכל מקום ככדי להמשיך לשרת את חובבי הספורט עם פעילות מסביב לשעון , חדשות ובידור כשהיסטוריה ספורטיבית צפויה להתרחש בקיץ הקרוב."

"אנחנו נהיה בבמות הספורט הגדולות בעולם, כולל שידור חי מוומבלי של גמר ליגת האלופות כשדר מארח, במגרש ברולאן גארוס ובאליפות ארצות הברית הפתוחה, שם נסקר כל נקודה מכל מגרש, ועל הדרכים בכל שלב של Tour de France ו- Tour de France Femmes, ובכל 38 מיקומי התחרויות ברחבי פריז וצרפת המכסים כל רגע במשחקי הקיץ האולימפיים. הסיקור שלנו יהיה סוחף באמת והסיפור שלנו יהיה מרתק".

מאז שהפיקה את המשחקים האולימפיים הראשונים שלה ב-2018, WBD המשיכה למשוך קהלי שיא ברחבי אירופה בכל הפלטפורמות - תמיכה זוהרת לגישה החדשנית שלה לאורך השנה לסיפור סיפורים לקראת כל אולימפיאדת הקיץ והחורף.

לאחרונה, WBD דיווחה על מיליארד דקות חסרות תקדים שהוזרמו על פני Discovery+ ואפליקציית Eurosport במהלך משחקי החורף האולימפיים בייג'ינג 2022, עם מנויים דיגיטליים חדשים העולים על זה של משחקי החורף הקודמים שלה ב-50%. במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, יותר מ-372 מיליון איש באירופה צפו דרך הערוץ והפלטפורמות של WBD יחד עם 45 שותפי רישיון המשנה שלה כחלק מהאסטרטגיה שלה להרחיב את הסיקור של האולימפיאדה לקהל הרחב ביותר האפשרי.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully