וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור בספק גדול למכבי חיפה. בדש צפוי להחמיץ את חצי הגמר

17.4.2024 / 10:05

הבלם סיים את המשחק נגד מכבי תל אביב עם רגישות ובבאר שבע שוקלים אם לסכנו בשבת. בדש ייעדר כשבועיים, שושנאצ'ב יחזור להרכב?

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

מיגל ויטור בספק גדול למשחק נגד מכבי חיפה בשבת. הבלם סיים את המשחק שלשום נגד מכבי תל אביב עם רגישות בשריר וההערכה היא שבבאר שבע לא ירצו לקחת איתו סיכון לקראת חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי הבא. אם לא תהיה הטבה במצבו עד שבת, קרוב לוודאי שאליניב ברדה יחליט יחד עם ויטור עצמו שהוא ינוח נגד מכבי חיפה.

ויטור שיחק שלשום ביחד עם איתן טיבי ומריאנו באריירו כשלישיית בלמים, כך שנראה שאם הוא לא ישחק, יחזור ברדה למערך של שני בלמים, טיבי ובאריירו. במשחק הקודם מול בני ריינה, נעדר ויטור בשל צבירת כרטיסים צהובים והדבר השפיע מאוד על הקבוצה ששיחקה רע והפסידה בחוץ.

בהפועל באר שבע מקווים שאם ויטור אכן יחמיץ את המשחק בשבת, האחרים יתעלו על עצמם וימלאו את חסרונו. שחקן נוסף שאמור להיעדר, הוא גיא בדש שסיים את המשחק שלשום עם מתיחה קלה בשריר הירך האחורי. בבאר שבע מעריכים שבדש ייעדר כשבועיים, כך שהוא לא יהיה בסגל גם לחצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע בחימום. דני מרון
לא יקח סיכון? ויטור/דני מרון

מי שאמור לחזור לסגל הוא אלון תורג'מן, שנעדר נגד מכבי תל אביב בשל מחלה. בכל מקרה, נראה שברדה יתן אשראי לחלוץ ארתור שושנאצ'ב שנכנס כמחליף בשני וסייע לניצחון כשהפגין יכולת טובה.

בבאר שבע מעודדים מאוד מהניצחון על מכבי תל אביב שהגיעה אחרי שלושה הפסדים לצהובים העונה. הקבוצה שמרה על פער גדול מהפועל חיפה והיא רוצה לפחות להבטיח את המקום השלישי, כך שגם אם לא תזכה בגביע המדינה, תשתתף במוקדמות הקונפרנס ליג. בכל זאת המשחק נגד מכבי חיפה מסומן כאתגר, ובקבוצה מצפים לשלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully