וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון הסודי חשף: כשטוני סופרנו ניסה לגייס את לברון ג'יימס

ב-2010 ניסו הניקס לשכנע את קינג ג'יימס לחתום אצלם וגייסו את התותחים הכבדים ביותר - טוני וכרמלה סופרנו, שלוש שנים אחרי פרק הסיום של סדרת המופת. לצערם הרב, גם זה לא הספיק

מכבי תל אביב חוגגת את הניצחון על באסקוניה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בקיץ 2010 התלבט ארוכות לברון ג'יימס באיזו קבוצה לחתום. הכוכב שהפך שחקן חופשי אחרי שסיים את דרכו בקליבלנד חוזר בין היתר על ידי לוס אנג'לס קליפרס, ניו ג'רזי וניו יורק, לפני שבחר בסופו של דבר בשידור חי בטלוויזיה ביעד הבא שלו: מיאמי.

כל אחת מהמועמדות הנ"ל ניסתה לשכנע את קינג ג'יימס מדוע כדאי לו להצטרף אליה, ובעוד כולן מלבד ההיט כשלו, כעת מתברר שההצעה של הניקס היתה היצירתית ביותר.

ניו יורק לא היתה יכולה להציע לג'יימס אסופת כוכבים כמו שזו שהיתה לו בפלורידה, אז היא השתמשה באבק כוכבים אחר: אמש (שלישי) חשפו בארצות הברית את הסרטון המיוחד שהפיקו אנשי הניקס, ושאמור היה להרשים את לברון עד כדי חתימה.

בסרטון מככבים ג'יימס גנדולפיני ואידי פלקו כטוני וכרמלה סופרנו, כשלוש שנים לאחר פרק הסיום של סדרת המופת "הסופרנוס". הוא נפתח עם הכיתוב "כעבור שנתיים, איפשהו בניו יורק", ומתחיל כשכרמלה אומרת לטוני שהיא שמחה שהזוג עבר לניו יורק. "כעת אנחנו רק צריכים למצוא מקום לחבר שלך, לברון ג'יימס", היא אומרת לטוני, וכך נראה ההמשך:

הטקטיקה הייחודית של הניקס נחשפה עוד ב-2010, אך הסרטון נותר במחשכים - עד אתמול. ניתן למצוא בו גם הופעות אורח של דונלד טראמפ, רודי ג'וליאני, כריס רוק, הארווי וויינסטין, רוברט דה נירו, אלק בולדווין, ספייק לי, וויליס ריד ואחרים.

"ניסינו לשכנע אותו", אמר מייק ד'אנטוני בקיץ 2010, לאחר הפגישה המפורסמת עם לברון, "אני מקווה שזה עבד. אני אופטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully