וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרס הכל": צ'אבי וברצלונה נגד השופטים, האוהדים נגד אראוחו

המאמן תקף אחרי ה-4:1: "הרחקת אראוחו - אסון, אין טעם לדבר על המשחק. אסור לשתוק". גם בתקשורת קטלו: "ברצלונה הורחקה מאירופה". חלק מהשחקנים בכו, האוהדים מצידם הציפו את הבלם בהודעות שטנה. דמבלה "חגג" את ההרחקה וחטף: "כפוי טובה אומלל"

דריבל, 16.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

42 פעמים ברצלונה ניצחה מחוץ לביתה במשחק הראשון שלב נוקאאוט באירופה. עד אתמול (שלישי) רק פעמיים היא לא הצליחה לעבור - האחרונה שבהן היתה אי שם ב-1984, אך כעת זה שוב קרה לה. אלופת ספרד התייצבה לגומלין רבע גמר ליגת האלופות מול פריז סן ז'רמן במונז'ואיק אחרי ה-2:3 הגדול מהמשחק הראשון בעיר האורות, אך קרסה לחלוטין.

הפתיחה היתה מושלמת: לאמין ימאל בישל לראפיניה (12) שקבע 2:4 בסיכום המשחקים, והדרך לחצי הגמר לראשונה מאז 2019 היתה נראית סלולה. אלא שאז הכל התפרק. רונאלד אראוחו הורחק (29), הקבוצה של לואיס אנריקה השתלטה על המשחק, האקס עוסמאן דמבלה (40) ו-ויטיניה (54) השלימו מהפך, ובמחצית השנייה דאג קיליאן אמבפה לסגור עניין עם צמד טיפוסי בדרך ל-1:4. חלק משחקני ברצלונה נראו בוכים על כר הדשא בסיום, אחרי עוד כישלון אירופי.

"ברצלונה חוזרת לקבר. עוד לילה אירופי שחור לברצלונה", נכתב ב"אס", בעוד הכותרת הראשית ב"מארקה" קראה: "הסיוט בליגת האלופות נמשך". ב"ספורט" הקטלאני הוסיפו: "פריז סן ז'רמן העירה את ברצלונה מהחלום האירופי".

מאמן ברצלונה צ'אבי עם ראפיניה. David Ramos, GettyImages
הפנים אומרות הכל. צ'אבי וראפיניה/GettyImages, David Ramos

צ'אבי טען כי ההרחקה של אראוחו הכריעה את המפגש. לדעתו, "סבלנו מהרבה דברים 'מוזרים' הערב, אם להיות עדין".

"זה חבל מאוד, הדרך שלנו בליגת האלופות נגמרה בגלל טעות שיפוט. אמרתי לו שזה היה אסון. זו המציאות. כל מה שעבדנו בשבילו עונה שלמה נהרס מטעות שיפוט. ב-11 נגד 11 היינו מאורגנים היטב. אני מתוסכל וכועס. אין טעם לדבר על המשחק, השופט הרס הכל. אסור לשתוק".

המאמן הוסיף ואמר: "התלבטנו לגבי החילוף, רצינו שליטה במרכז המגרש ולכן בחרנו בלאמין. זה לא משנה מה נגיד, ההרחקה שינתה הכל. היו לנו הזדמנויות בהמשך, וזה חבל מאוד. ברצלונה תנסה את מזלה שוב, היתה לנו דרך מאוד ראויה בליגת האלופות העונה".

"מן הסתם ההרחקה השפיעה, בלעדיה זה משחק אחר", הוסיף מארק אנדרה טר סטגן. "הכל הלך לנו כמו שרצינו. כרגע קשה לחשוב על הקלאסיקו ביום ראשון, צריך לטעון מחדש את הבטריות, בעיקר נפשית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רוברט לבנדובסקי שחקן ברצלונה מאוכזב. David Ramos, GettyImages
כמה שזה כואב. לבנדובסקי/GettyImages, David Ramos

פרנקי דה יונג סיכם ואמר: "כשאתה משחק עם עשרה שחקנים באירופה, ברור לך שתסבול. ניסינו, נלחמנו כדי להגיע לחצי הגמר. זו מכה קשה כי היינו משוכנעים שנעבור. אין ברירה אלא לנסות לקום מזה".

סגן נשיא המועדון רפא יוסטה אמר: "האמנו שנעבור, וזה לא קרה. זה מאכזב מאוד, אני רוצה להודות לקהל שתמך בנו. כל הכבוד לפריז סן ז'רמן, היא קבוצה נהדרת, אבל קשה מאוד לשחק עם עשרה שחקנים. זה הכדורגל, זה לא היה היום שלנו".

אילקאי גונדואן נראה מאוכזב מאוד בסיום: "אין ספק שאנחנו חשים המון תסכול. הכל היה בידיים שלנו, אבל נתנו לזה לחמוק לנו. בזבזנו את זה ונתנו לפ.ס.ז' לעשות את זה הכי קל שאפשר".

גונדואן אף התלונן על פנדל שלדעתו היה צריך להישרק לזכותו, אחרי ספק עבירה ברחבה במצב של 2:1 לפ.ס.ז', כשהמשחק עוד היה פתוח. "הגיע לי לקבל פנדל. רצתי, ושחקן שלהם חסם אותי, אין שום ספק בזה. פניתי לשופט ואמרתי לו שהיה פנדל, במקום הוא נתן לי כרטיס צהוב".

גם בתקשורת המקומית הפנו אצבע מאשימה לשופטים. "ברצלונה הורחקה מאירופה", קראה הכותרת ב"ספורט" הקטלאני. "הרחקה שנויה במחלוקת של אראוחו בדקה קריטית, ושינתה את מהלך המשחק".

אבל חלק מאוהדי ברצלונה פרקו את תסכולם גם על רונלד אראוחו, שהותיר את הקבוצה ב-10 שחקנים כמעט משחק שלם, וגרם למשחק להשתנות לחלוטין אחרי עבירה שספק אם הייתה במקום. זמן קצר אחרי סיום המשחק, התמלא חשבון האינסטגרם של אראוחו בהודעות נאצה מאוהדים. "לא נסלח לך לעולם, תעבור לבאיירן מינכן", "תחזור לאורוגוואי", "שונאים אותך מעומק הלב", היו חלק מהמסרים שנכתבו לבלם, שנראה שבור בסיום, והתקשה לעכל את התוצאה.

אוהדי ברצלונה זעמו גם על עוסמאן דמבלה, שלטענתם "התנהל בצורה מבישה במהלך המשחק". האקס שעזב את המועדון בטריקת דלת, נראה מוחא כפיים לאחר ההרחקה של אראוחו, ומקניט אותו בדרכו לחדר ההלבשה. לאחר מכן הוא גם תועד מחייך בזלזול לעבר אוהדים ששרקו לו בוז וקראו קריאות לעברו.

"לא התרגשתי מהשריקות לעברי כי לצערי התרגלתי אליהן עוד בזמן ששיחקתי פה", אמר דמבלה ספק בעקיצה לאוהדי בארסה, ומנגד ספג אש בתקשורת הקטלאנית, כשאחד הפרשנים ב"מונדו דפורטיבו" כותב: "צריך להיות אדם אומלל מאוד כדי לצחוק במשך שני משחקים שלמים על האוהדים שהאכילו אותך ותמכו בך לאורך חמש שנים מזוויעות. אל תדאג, עוסמאן דמבלה, הקארמה תמיד פועלת נגד אנשים כפויי טובה כמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully