וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כללי המשחק התהפכו, וגם הפרופורציות

עוז בלייזר

עודכן לאחרונה: 22.4.2024 / 2:33

איך מתמודדים עם הפסדים? בהתחלה מתבאסים, אחר כך מבינים שיש דברים גדולים יותר מהכדורסל. רק עכשיו אני מבין עד כמה | עוז בלייזר, כדורסלן הפועל ירושלים ונבחרת ישראל, מתכונן לחג שכמוהו לא הכיר ומקווה לא לרוץ לממ"ד בליל הסדר. מה נשתנה בחצי שנה: פרויקט מיוחד

אוהדי הפועל ירושלים במלאגה/צילום: יהודה שוחט
הייתי רוצה שנהיה עם אחד ומאוחד. לא משנה אם דעתו של האחר שונה משלי - עלינו לכבד זה את זה, ולא להזדקק לאסונות כדי להיות יחד

ברור לי שפסח הקרוב יהיה שונה מחג רגיל. החיים נמשכים, עם הילד והעבודה, אבל המחשבות על החטופים נמצאות שם כל הזמן. התודעה של כולנו השתנתה ב-7 באוקטובר. את ליל הסדר אני אמור לחגוג עם המשפחה אצל ההורים שלי בכפר תבור. כרגע שקט שם, וביקשנו מהם בצחוק להכין את הממ"ד, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה. גם ההורים של אשתי מחוף הכרמל, כך שאין לנו תוכנית ב'.

כספורטאי, הדבר המרכזי שהשתנה בי בעקבות המלחמה הוא הפרופורציה. תמיד שואלים אותנו איך אנחנו מתמודדים עם הפסדים, וברור שברגע הראשון אתה מתבאס, אבל אחר כך אתה עוצר לחשוב ויודע שיש דברים גדולים יותר מהכדורסל. אתה לומד להעריך כל דבר קטן שיש בחיים. אנשים איבדו את היקר להם מכל, ויש להם קרובים שבויים בעזה, אז אנחנו צריכים להגיד תודה על מה שיש לנו.

מה נשתנה בחצי שנה? כל הטורים, כל הסיפורים | פרויקט מיוחד

מה נשתנה הפסח הזה? כך נחגוג את פסח 2024

עוז בלייזר, כדורסלן הפועל ירושלים ונבחרת ישראל.. ליגת האלופות, אתר רשמי
אפשר להגיע לאחדות בינינו גם בלי קטסטרופה לאומית. עוז בלייזר/אתר רשמי, ליגת האלופות
עוז בלייזר הפועל ירושלים. לירון מולדובן
ביקשתי בצחוק מההורים להתכונן לטילים בארוחת החג. עוז בלייזר/לירון מולדובן

מה נשתנה בחצי שנה: פרויקט מיוחד בוואלה

בתחילת המלחמה, כשנאלצנו לעבור לחו"ל, נוצרה אצלנו - השחקנים הישראלים - מחויבות גדולה הרבה יותר. ניסינו להעביר אותה גם לשחקנים הזרים, והתחושות האלה הפכו להיות חלק מכל אחד מאיתנו. העובדה שלא יכולנו לארח בארץ את המשחקים הביתיים באירופה לא היתה פשוטה, והיו שבועות שלמים שבהם לא היינו בבית.

אני מאחל לנו שכל החטופים יחזרו במהרה, ושכולנו נהיה עם אחד ומאוחד. אין הבדל בין ימין לשמאל, ולא משנה אם דעתו של האחר שונה משלי - עלינו לכבד זה את זה ולאהוב אחד את השני, ולא להזדקק לאסונות כדי להיות יחד.

מה נשתנה בחצי שנה? כל הטורים, כל הסיפורים | פרויקט מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully