וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירטוס ניצחה את אנאדולו, תפגוש את באסקוניה למשחק הפלייאין האחרון

האיטלקים התעוררו בדיוק בזמן, חגגו 64:67 וייאבקו על הכרטיס האחרון לפלייאוף. שנגליה הוביל עם 13 נק', הטורקים קלעו באחוזים מזוויעים

תקציר כדורסל טורקי: אנאדולו אפס - בשיקטאש 75:90/ספורט1

אחרי הניצחון הענק של מכבי תל אביב על באסקוניה, נערך הערב (שלישי) משחק הפלייאין הנוסף במסגרת היורוליג ובו ניצחה וירטוס בולוניה 64:67 את אנאדולו אפס באיסטנבול ותפגוש ביום שישי את הבאסקים, למשחק בו המנצחת תשיג את הכרטיס האחרון לפלייאוף בדמות מפגש עם ריאל מדריד.

וויל קלייברן הדהים וקלע את 17 (!) הנקודות הראשונות של קבוצתו במשחק, כולל 5 מ-5 מחוץ לקשת. אלא שווירטוס לא ויתרה, טוקו שנגליה סיפק דקות טובות ועם הירידה לחדרי ההלבשה הראה לוח התוצאות על 35:36 לטורקים. שיין לארקין דאג שהיתרון הקטן יישאר בצד של אנאדולו גם ברבע השלישי, אלא שאז הגיעה ריצה מסחררת של 2:14 מצד האורחת, שברחה ל-57:64, שלוש וחצי דקות לסיום. לארקין איבד ומנגד צלף איפה לונדברג שלשה ענקית וסגר עניין.

טוקו שנגליה, שחקן וירטוס בולוניה. Roberto Finizio, GettyImages
השאיר את העונה האירופית של וירטוס בחיים. שנגליה/GettyImages, Roberto Finizio

התוצאה הזו מפתיעה בעיקר בהתחשב במומנטום איתו הגיעו הקבוצות למשחק - וירטוס קרסה מאז תחילת 2024, בעוד אנאדולו ניצחה בחמשת המחזורים האחרונים של העונה הסדירה. אלא שהאיטלקים הוותיקים עמדו בלחץ, ובהחלט יגיעו במצב רוח מרומם יותר מבאסקוניה לקרב הגדול בשישי. שנגליה הוביל עם 13, לונדברג ואוודו אבאס הוסיפו 12 כל אחד ומרקו בלינלי 11. מנגד נעצר קלייברן על 22, לארקין הוסיף 16, אנאדולו סיימה את המשחק עם 8 אסיסטים בלבד, 32 אחוז ל-2 ו-31 אחוז ל-3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully