וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרים: בהפועל תל אביב יגבירו את המאמצים לצירוף מאמן חדש

האדומים נראו רע בהפסד במשחק הרדיוס למכבי רמת גן והמאמן הזמני ברק לדרר הודה: "לא עמדנו בקצב". למרות שהניסיונות הראשונים לצירוף מאמן קבוע לא צלחו, בקבוצה מבינים שמדובר בצעד מתבקש

דריבל, 16.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב רשמה הערב (שלישי) הפסד ליגה 94:81 למכבי רמת גן במשחק רדיוס שנערך בהיכל הקונכיה בבאר שבע. כתוצאה מההפסד התקרבה רמת גן השלישית משמעותית להפועל תל אביב, שעשויה לאבד את המקום השני עוד לפני תום הבית העליון.

בהפועל תל אביב היו מאוכזבים מאוד מהיכולת שהציגו השחקנים, שמודרכים על ידי המאמן הזמני ברק לדרר. משחק ההגנה של האדומים הי הנראה נרפה, הקבוצה קלעה באחוזים רעים מחוץ לקשת, ומאמצע הרבע השלישי לא היה ספק מי הולכת לנצח את המשחק.

ברק לדרר מאמן זמני הפועל תל אביב. לירון מולדובן
"לא עמדנו בקצב", הודה לדרר/לירון מולדובן

"רמת גן עלו בצורה אינטנסיבית ולא עמדנו בקצב שלהם", סיפר המאמן ברק לדרר בסיום המשחק, "כנראה שהם רצו יותר. הם קבוצה מצוינת וידענו את זה לפני. לא היינו אגרסיביים מספיק בריבאונד והם גם רצו אחרי כל החטאה וברחו לנו. אנחנו עדיין מכוונים הכי גבוה ונעשה את מה שצריך כדי להשתפר".

בהפועל החליטו אחרי פיטוריו של דני פרנקו לנסות ולמנות מאמן שידריך את הקבוצה מהשלב הזה ועד לתום העונה הבאה לפחות, אלא שהמועמדים שהם שוחחו עמם לא היו מעוניינים להגיע כבר עתה, מלבד סטפנוס דדאס. לאור היכולת הערב מסתמן שהאדומים יגבירו את מאמציהם על מנת לצרף מאמן, כדי לא לוותר על העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully