וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הייתי משנה דבר": בלייק גריפין הודיע על פרישה בגיל 35

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 19:26

מי שהיה אחד השחקנים המלהיבים ב-NBA תלה את הנעליים, לאחר שלא שיחק כלל העונה: "אסיר תודה על הזמנים הטובים וגם על הרעים"

דריבל, 16.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בלייק גריפין הודיע הערב (שלישי) על פרישה מכדורסל, בגיל 35. הפורוורד שהיה בשיאו אחד השחקנים הטובים והמלהיבים בליגה כלל לא שיחק העונה, וכעת הגיעה העת לתלות את הנעליים.

"הדבר העיקרי שרציתי להביע זה שאני אסיר תודה", כתב. "אני אסיר תודה על כל רגע, לא רק הטובים - הניצחונות, הפרסים, ההטבעות, הזמן עם המשפחה, החברים, האוהדים, החברים לקבוצה והמאמנים - אלא גם לזמנים הפחות טובים: ההפסדים, הפציעות, כל כך הרבה ניתוחים, הלקחים שלמדתי, שברונות הלב. המשחק הזה נתן לי כל כך הרבה, ולא הייתי משנה דבר".

גריפין, שנבחר במקום הראשון של דראפט 2009 על ידי לוס אנג'לס קליפרס, פספס את כל עונת הרוקי שלו בשל פציעה קשה - רמז למה שעתיד היה להיות בהמשך הקריירה שלו. כשהיה בריא סיפק יכולת אדירה והיה ככל הנראה האתלט הטוב בליגה. הוא נבחר שש פעמים למשחק האולסטאר, שלוש פעמים לחמישייה השנייה של העונה ופעמיים לחמישייה השלישית. ממוצעי הקריירה שלו עומדים על 19 נקודות (49 אחוז מהשדה), 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק.

בלייק גריפין, בוסטון סלטיקס. Christian Petersen, GettyImages
קריירה מעט מפוספסת. גריפין/GettyImages, Christian Petersen

ב-2017/18 הועבר בטרייד לדטרויט, בשורותיה שיחק שלוש עונות וחצי. עד תום הקריירה שיחק גם בברוקלין ובוסטון, בשורותיה שותף 41 פעמים ב-2022/23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully