וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "הרגשתי שהפועל ת"א השתמשה בי, היה לי רק מה להפסיד שם"

ההצלחה הגדולה בהפועל חדרה בשלושת החודשים האחרונים, הסיום העגום אחרי שהשאיר את האדומים בליגה בעונה שעברה ומי תזכה באליפות? חיים סילבס בריאיון ב"דריבל"

חיים סילבס בתוכנית "דריבל" בתור "אורח בהפתעה", 16.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

חיים סילבס מונה למאמן הפועל חדרה באמצע חודש ינואר בתקווה לחלץ אותה מהקו האדום, מתחתיו ירדה אז בעקבות ארבעה הפסדים ובסך הכל רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. מאז חדרה ניצחה חמישה משחקים והיא ברצף נפלא של שמונה משחקים ללא הפסד, הגדילה את הפער מהקו האדום לשש נקודות והיא מתקרבת בצעדי ענק להבטחת ההישארות בליגה.

על כך דיבר היום (שלישי) סילבס, שהיה ה"אורח בהפתעה" בתוכנית "דריבל" מבית וואלה. "אין מקצוע כיף מכדורגל כשמצליחים", אמר תחילה סילבס, "אין הרבה רגעים כאלה בקריירה, אז צריך ליהנות מזה. הקרובים שלי לא הבינו איך אני לוקח את הפועל חדרה במצב הזה".

חיים סילבס, מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
יכול להרשות לעצמו לחייך. סילבס/ברני ארדוב

סילבס כבר הגיע בעבר לקבוצות באמצע עונה, כולל להפועל תל אביב שאיתה לא זכה להמשיך עונה נוספת. על התקופה שלו באדום אמר: "מאוד התאכזבתי שלא המשיכו איתי, הרגשתי שמשתמשים בי לאותו רגע וזהו. היה לי רק מה להפסיד בהפועל תל אביב ואם הקבוצה הייתה יורדת ליגה זה היה על הראש שלי לעד. רציתי לבנות שם קבוצה בצלמי''.

עוד אמר סילבס על כך שבשנים האחרונות מצא את עצמו מגיע לקבוצות רק במהלך העונה: "אני לא אוהב את זה, חילופי המאמנים לא תלויים במאמנים רק, הסבלנות של בעלי הבית חשובה. דוגמה טובה היא הפועל ירושלים שיכלה לפטר את זיו אריה מספר פעמים, אבל בחרה בדרך וזה הצליח לה".

על הקפטן שלו והלוחם הקרבי מנשה זלקה, שגם בחודש הבא צפוי לעלות על מדים, אמר: "הוא סמל, שם הכל לפני הרצונות שלו והחלומות שלו. אתה מתאהב בבן אדם''.

לסיום נשאל סילבס על זהות האלופה הבאה: "מכבי תל אביב תהיה האלופה. אני מכין בשבילה את אלעד מדמון שהוא סופר מוכשר, יש לו אופי חזק לכדורגלן צעיר וכל קבוצה תרוויח ממנו''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully