וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מכבד את ריאל מדריד, אבל לא מפחד ממנה"

מאמן מנצ'סטר סיטי יקבל בחזרה בגומלין רבע גמר האלופות את ווקר, אקה ודה בראונה. בלינגהאם הודה: "סבלתי מכאבים ויצאתי מהקצב, לביקורות אני צריך להגיב רק על הדשא"

רבע גמר - גומליןהסתיים17/04/2024
מנצ'סטר סיטי
  • בריינה (76)
5:4
  • (12) רודריגו
ריאל מדריד
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.4/ספורט1

בשבוע שעבר זכינו לראות אולי את המשחק הטוב ביותר של עונת 2023/24 - אם לא גדול הרבה יותר - כאשר בסנטיאגו ברנבאו נפרדו שיאנית הזכיות בליגת האלופות ואלופת אירופה הנוכחית, ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי, ב-3:3 מטורף. מחר (רביעי, 22:00) הן ייפגשו למשחק גומלין שבסיומו רק אחת מהן תמצא את עצמה בחצי גמר המפעל.

ויניסיוס ג'וניור מול פיל פודן, ריאל מדריד נגד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מפגש מרתק נוסף מצפה לנו/GettyImages

מנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר סיטי, שעלתה לפסגת הפרמיירליג השבוע וכעת האליפות תלויה בה כשהיא ברצף של 27 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, סיימה את הכנותיה והבשורה הגדולה היא שקייל ווקר צפוי להיכלל בסגל אחרי שנעדר בשבועות האחרונים. במסיבת העיתונאים על כך אמר פפ גווארדיולה: "אנחנו ניתן את הכל במטרה לנצח את ריאל מדריד. אני מאוד מכבד את ריאל מדריד, אבל אשקר אם אגיד שאני מפחד ממנה. תאמינו או לא, אני מאוד מכבד את ריאל - אבל לא מפחד ממנה. ווקר וגם נתן אקה התאמנו אתמול ויתאמנו גם היום, הם אמרו שהם מרגישים טוב ואנחנו נחלט לגביהם בסמוך למשחק". בשער יעמוד אדרסון, שחזר להרכב כבר בניצחון על לוטון וכן ישובו ל-11 פיל פודן וברנרדו סילבה שלא שותפו ב-1:5 בשבת. קווין דה בראונה, שחש ברע בברנבאו ויצא מההרכב ברגע האחרון, יפתח גם כן.

עוד לפני גווארדיולה שוחח עם כלי התקשורת הקשר ברנרדו סילבה, שהתייחס לניצחון 0:4 על ריאל בעונה שעברה: "לא צפיתי במשחק שוב. בכדורגל דברים לא חוזרים על עצמם וריאל מדריד בטוח תחפש לנקום בנו, היא גם קבוצה טובה יותר מאשר הייתה. אנחנו משחקים בבית, במקום שבו אנחנו מרגישים שאנחנו חזקים מאוד. אנחנו רוצים לזכות בטרבל שני ברציפות וליצור שושלת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קייל ווקר, מגן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
חזר לאימונים, אבל האם מיד ישוב ל-11? ווקר/רויטרס

באשר לאורחת, ריאל מדריד לא הרשימה בסוף השבוע במאיורקה, אבל ניצחה 0:1 הודות לבעיטה אדירה של אורליאן טשואמני ועשתה צעד נוסף אל עבר החזרת האליפות בספרד. מחר באיתיחאד היא לא תוכל להסתמך על טשואמני המוצהב, שאת מקומו אמור לתפוס נאצ'ו במרכז ההגנה לצד רודיגר מכיוון שאדר מיליטאו עדיין לא כשיר ל-90 דקות.

במסיבת העיתונאים אמר ג'וד בלינגהאם: "אנחנו כולנו מתרגשים מאוד מהמשחק וכבר לא יכולים לחכות. אנשים אולי חושבים שמנצ'סטר סיטי הפייבוריטית, היא זכתה בטרבל מדהים, אבל אנחנו ריאל מדריד ואנחנו בטוחים בעצמנו. שמעתי על ה-4:0 בעונה שעברה מאחד השחקנים בקבוצה ואנחנו נצטרך לדעת מה לא לעשות, בתקווה שנגן כמו שצריך, נעבוד קשה כולנו ביחד וננצח".

בלינגהאם גם נשאל האם הוא מרגיש שהוא חווה ירידה ביכולת לאחרונה והשיב: "הפציעה נגד ג'ירונה עשתה את שלה אחרי שפתחתי את העונה מצוין, סבלתי מכאבים בקרסול ויצאתי מהקצב. הביקורות לא משנות לי ואני לא מתייחס אליהן, אלא צריך להגיב על כר הדשא".

מאמנו קרלו אנצ'לוטי הוסיף: "המשחקים שלנו נגד מנצ'סטר סיטי הם תמיד מהנים וכך יהיה גם מחר. ארלינג הולאנד הוא עדיין השחקן הכי מסוכן שלה ויכול להיות המספר 9 הכי טוב בעולם. אבקש מהשחקנים לעבוד קשה ולא מעבר לזה, אל תשכחו שאנחנו הקבוצה שספגה הכי מעט שערים בלה ליגה וזה שכל השחקנים עוזרים ועושים הגנה".

בשביל להעפיל לחצי הגמר תצטרך הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי להיות ראשונה שמנצחת באיתיחאד מאז נובמבר 2022, אבל מן העבר השני אם תימנע מהפסד ראשון העונה בליגת האלופות ותכפה פנדלים, כמובן שתוכל להעפיל גם כך. לא רק שריאל מדריד לא הפסידה העונה בליגת האלופות, אלא שהיא גם ניצחה את כל ארבעת משחקי החוץ שערכה - משמע שהפעם האחרונה שהפסידה מחוץ לביתה במסגרת המפעל הייתה ב-4:0 לסיטי בחצי הגמר במאי שעבר, גם אז נפגשו השתיים אחרי תיקו במשחק הראשון בספרד.

ג'וד בלינגהאם, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
עונה לביקורות ומצהיר: "אנחנו ריאל מדריד, אנחנו ננצח"/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאלה אורסאטו (איטליה)
אצטדיון: סיטי אוף מנצ'סטר

המנצחת בסיכום המפגשים תפגוש בחצי הגמר את המנצחת במפגש שייערך במקביל בין ארסנל לבאיירן מינכן, שנפרדו ב-2:2 בלונדון בשבוע שעבר במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully