וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין לא שוכח שארסנל ויתרה עליו, אודגור וסאקה יעברו מבחן כשירות

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 21:12

חלוץ באיירן מינכן לקראת המפגש עם הקבוצה שהחליטה לשחררו בגיל 9: "יכול להיות שזה תמיד יושב לי בראש". טוכל יחסר את קומארי וגנאברי, ארטטה עוד מקווה שכוכביו יהיו כשירים ומתלבט לגבי המערך: "נבחן את מצבם לקראת המשחק" (רביעי, 22:00)

רבע גמר - גומליןהסתיים17/04/2024
באיירן מינכן
  • קימיך (63)
0
    ארסנל
    תקציר: באיירן מינכן - קלן 0:2/ספורט1

    אחרי 2:2 במשחק הראשון בלונדון, באיירן מינכן וארסנל תפגשנה מחר למשחק גומלין פתוח לגמרי ברבע גמר ליגת האלופות. שני הביקורים האחרונים של התותחנים במינכן הסתיימו במפח נפש עם תבוסות זהות 5:1. אם באיירן תצליח לעלות לחצי הגמר, היא תעשה זאת בפעם ה-13 בהיסטוריה, בעוד ארסנל מקווה להעפיל לארבע האחרונות בפעם השלישית - והראשונה מאז עונת 2008/9.

    הבווארים איבדו את תואר האליפות והודחו מהגביע מזמן, והתואר היחיד שהם יכולים לזכות בו העונה הוא בליגת האלופות. ארסנל עדיין במירוץ האליפות באנגליה, אבל תהיה חייבת להגיע מרוכזת רק במשחק מחר כדי לעבור שלב.

    המנצחת במפגש הכפול תעלה לחצי גמר ליגת האלופות, שם היא תשחק נגד מנצ'סטר סיטי או ריאל מדריד.

    תומאס טוכל, מאמן באיירן מינכן. רויטרס
    גרמניה מאחוריו לאור האפשרות לנציגה חמישית במפעל. טוכל/רויטרס

    באיירן מינכן

    באיירן מינכן תחסר את סרג' גנאברי וקינגסלי קומאן הפצועים. לירוי סאנה, תומאס מולר וג'מאל מוסיאלה אמורים לפתוח מתחת להארי קיין, אבל גם מאתיס טל בתמונה ובכל מקרה הוא אמור לצבור דקות אחרי שלא שיחק בלונדון.

    העפלה שלב של באיירן תקרב את הבונדסליגה לנציגה נוספת במפעל והמאמן תומאס טוכל אמר: "כמובן שאנחנו רוצים לעזור לבונדסליגה להשיג נציגה חמישית בליגת האלופות. יש לנו סיכוי לעלות שלב, אבל זה יהיה קשה. אנחנו פוגשים את אחת הקבוצות הכי טובות בפרמיירליג, שהיא הליגה הכי חזקה בעולם - ונהיה צריכים להוכיח את עצמנו".

    הארי קיין, שהבקיע לאורך הקריירה מול ארסנל 15 שערים ב-20 משחקים, אמר במסיבת העיתונאים: "עד השנה שעברה שיחקתי נגדם לפחות פעמיים בכל עונה במשך עשור. זה היה רגע גדול בשבילי בכל פעם, אולי יושב לי בראש כל הזמן ואני זוכר שהם שחררו אותי כשהייתי בן 9. אני מרגיש שאני מהשחקנים האלו שבכל הקריירה צריכים להוכיח את עצמם וזה יישאר איתי עד הפרישה. תמיד ארצה להוכיח שמישהו טעה לגביי או שאני יכול לעשות משהו".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

    בשיתוף zap doctors
    שחקני ארסנל באימון. Richard Heathcote, GettyImages
    מצב הרוח ישתפר אחרי ההפסד לאסטון וילה? שחקני ארסנל באימון היום/GettyImages, Richard Heathcote

    ארסנל

    ארסנל תנסה להיכנס בחזרה לתלם ולמומנטום אחרי הפסד 2:0 לאסטון וילה, שהוציא לה המון רוח מהמפרשים וגם הפך אותה מושא ללעג בממלכה. מרכז הקישור אמור לכלול שוב את דקלן רייס, ז'ורז'יניו ומרטין אודגור, אבל ייתכן שקאי האברץ יועדף על פני האיטלקי-ברזילאי בסופו של דבר.

    מיקל ארטטה מתלבט בעיקר בחלק הקדמי, בין לאנדרו טרוסאר לגבריאל מרטינלי וגם בנוגע לאיש שלו בחוד: האברץ או גבריאל ז'סוס. ההערכה היא שבסופו של דבר הגרמני יתופקד בחוד והברזילאי ימתין על הספסל.

    כוכביה הגדולים של ארסנל, בוקאיו סאקה שסוחב פציעה תקופה ארוכה ומרטין אודגור שלא הצליח לסיים את המשחק נגד אסטון וילה ביום ראשון בעקבות מכה שספג, ייבדקו לפני המשחק, אבל על פי ההערכה יהיו כשירים. במסיבת העיתונאים, אחרי שהשניים עלו על כר הדשא לאימון המסכם במינכן, אמר ארטטה: "אנחנו נבחן את מצבם מחר".

    על המשחק הוסיף המנג'ר: "אנחנו כאן כדי לנצח, אבל אנחנו גם יכולים להפסיד. עשינו מסע מדהים ואנחנו ננסה לעשות את המרסימום כדי לנצח ולזכות בתארים. עשינו את כל ההכנות הנדרשות כדי להעפיל לחצי הגמר, כל מה שעשינו ב-10 החודשים האחרונים וגם בעונה שעברה היה בשביל זה ומחר יש לנו להזדמנות לעמוד במטרה".

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דני מאקלי (הולנד)
    אצטדיון: אליאנץ ארנה (מינכן)

    גמר ליגת האלופות ייערך באצטדיון וומבלי ב-1 ביוני.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully