וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצאו נינג'ות: שת"פ בין הולמס פלייס לנינג'ה סקול של גיל מרנץ

במסגרת המהלך, אחד מאולמות הסטודיו במועדון הולמס פלייס פמילי במבשרת ציון יעשה הסבה לאולם נינג'ה מאובזר ובו יתקיימו חוגי נינג'ה לילדים ובני נוער בגילאים 4-14 לאורך כל השבוע על ידי צוות המאמנים המוביל בישראל של מרנץ

מועדון הולמס פלייס פמילי במבשרת. יחצ,
מועדון הולמס פלייס פמילי במבשרת/יחצ

הולמס פלייס בשיתוף פעולה עם נינג'ה סקול בית הספר לנינג'ה הגדול בישראל של גיל מרנץ ודקל אוזמו. במסגרת שיתוף הפעולה יוצעו חוגי נינג'ה מקצועיים ומעצימים לילדים ובני נוער במועדון הולמס פלייס פמילי במבשרת ציון.

במסגרת המהלך, אחד מאולמות הסטודיו במועדון הולמס פלייס פמילי במבשרת ציון יעשה הסבה לאולם נינג'ה מאובזר ובו יתקיימו חוגי נינג'ה לילדים ובני נוער בגילאים 4-14 לאורך כל השבוע.

ההדרכה תתבצע על ידי צוות המאמנים המקצועי של נינג'ה סקול בניהולו של גיל מרנץ, זוכה העונה השנייה של 'נינג'ה ישראל' ממייסדי ארגון הנינג'ה הרשמי בישראל ויו"ר הועדה המקצועית, ביחד עם שותפו דקל אוזמו מאמן בכיר באימונים והדרכת ילדים בתחום הנינג'ה ומתחרה ''נינג'ה ישראל''.

בשלב הראשון, השת"פ עם נינג'ה סקול ייצא לדרך ב-19.05.24 במועדון הולמס פלייס פמלי במבשרת ציון כשהמטרה היא להרחיבו בהמשך למועדונים נוספים של קבוצת הולמס פלייס ברחבי הארץ.

בית הספר לנינג'ה של גיל מרנץ, זוכה העונה השנייה של "נינג'ה ישראל", ממייסדי ארגון הנינג'ה הרשמי בישראל ויו"ר הועדה המקצועית ומאמן נבחרת הילדים המועטרת והטובה בישראל עם אלופי ישראל וספורטאים בטופ העולמי תחתיו.

בנינג'ה סקול דוגלים בערכים ומלמדים את המתאמנים להיות הכי טובים שהם יכולים להיות, בדגש על לימוד כלים מנטליים שיעזרו להם לא רק כספורטאים אלא בכל מישורי החיים.
בית הספר נינג'ה סקול מאמין כי תרבות הנינג'ה היא דרך חיים של התמודדות והתגברות על מכשולים, כשאימוני הנינג'ה המאתגרים מצליחים להניע ילדים ונוער להתנתק מהמסכים ולהתמיד בעשיית ספורט פיתוח והעצמה אישית.

בשיעורים המדריכים מקפידים על פיתוח מסוגלות, פיתוח משמעת עצמית, התמדה, אמונה עצמית, מצוינות, פרגון, תמיכה, התמודדות מול אתגרים, נחישות ועוד. צוות המאמנים של נינג'ה סקול בניצוחו של גיל מרנץ בעלי תעודות הדרכה ואימון מקצועי ובעלי ניסיון של שנים בהדרכת ילדים.

חוגי נינג'ה סקול בהולמס פלייס פמילי במבשרת ציון יוצעו ב-2 מסלולים:

  • חוג במתכונת של פעם בשבוע - עלות חודשית של 240 שקל.
  • חוג במתכונת של פעמיים בשבוע - עלות חודשית של 350 שקל.
  • חברי מועדון הולמס פלייס פמילי במבשרת ציון ייהנו מהנחה מיוחדת של 15%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully