וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו הפתיע וחשף: קבוצות הפאר שאיתן ניהל שיחות

הקשר הוותיק חשף שמות מפתיעים בריאיון נרחב וסיפר: "אחרי ה-7 באוקטובר הייתי בהלם. העתיד? מעניין אותי להפוך למאמן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

קפטן נבחרת ישראל לשעבר, ביברס נאתכו, התראיין לתקשורת ברוסיה ודיבר על המלחמה, הדאגות ועתידו המקצועי, וגם חשף שמות של כמה קבוצות פאר שהתעניינו בו כשהיה בשיאו. נאתכו בן ה-36 שיחק בעבר 4 שנים ברובין קאזאן ו-4 שנים בצסק"א מוסקבה. עם הראשונה הניף גביע, עם השנייה זכה באליפות וברוסיה זוכרים אותו היטב.

על הפיגוע ב"קרוקוס סיטי הול" בקרסנוגורסק הסמוכה למוסקבה: "דיברתי עם אלי דסה, התקשרתי אליו לבדוק שהכול בסדר. הוא היה אמור לחזור למוסקבה באותו יום. דיברתי גם עם עוד אנשים, עד היום יש לי הרבה חברים במוסקבה, למעשה גרתי קרוב לקרוקוס. זה היה נורא ואני שולח תנחומים למשפחות של הקורבנות. אני מקווה שזה לא יקרה שוב לעולם".

על המלחמה בישראל: "כשראיתי את התמונות והסרטונים מה-7 באוקטובר הייתי בהלם. זה אסון. תקפו אנשים בבתים שלהם... זה כל כך מפחיד. כמו כל אחד, גם אני מודאג מהמלחמה. אני לא מכיר אנשים שיכולים להיות מרוצים ממה שקורה".

על משפחתו: "המשפחה שלי חיה בישראל המון שנים ואין מחשבות לעבור למדינה אחרת. גם לפני המלחמה המצב לא היה הכי טוב, אי אפשר לעבור בכל פעם שקשה. אנחנו רק מקווים שהמצב ישתפר, אני מתפלל שיהיה שלום".

שחקן פרטיזן בלגרד, ביברס נאתכו. רויטרס
שחקן פרטיזן בלגרד, ביברס נאתכו/רויטרס

על ההשעיה של רוסיה ממפעלים בינלאומיים: "אני חושב שטבעי שהכדורגל ברוסיה יהיה בירידה אחרי ההשעייה של פיפ"א ואופ"א. הרבה זרים ברמה גבוהה עזבו את הליגה הרוסית, בין היתר כדי שיהיה להם צ'אנס לשחק במפעל אירופי. בנוסף, השתתפות במפעלים אירופים מתורגמת גם לכסף ומועדונים ברוסיה מכניסים סכומים פחות גבוהים מבעבר. כשדיברתי על ירידה ברמה, לא דיברתי על ירידה של הכדורגנלים הרוסיים, אלא על הליגה".

על הדרישה של כמה מדינות להשעות את הכדורגל הישראלי: "שמעתי על זה, אבל אני לא רוצה לדבר על זה. אני שחקן כדורגל, זו לא העבודה שלי. פוליטיקה לא עוזרת לאף אחד - מהניסיון שלי היא רק מזיקה כשמערבים אותה. הרבה בעיות נוצרו בגלל פוליטיקה, זו הסיבה שאני מסרב לדבר על עניינים פוליטיים לכל אורך הקריירה שלי".

על קבוצות שהתעניינו בו בעבר: "היו הרבה כאלו והיו דיבורים, אבל לא קיבלתי הצעה קונקרטית. שאלקה, סביליה ומילאן התעניינו, גם ליון ודינמו קייב".

על המשך הקריירה: "אני חושב שיש סבירות גבוהה שאסיים את הקריירה בפרטיזן בלגרד. אני בן 36 ומרגיש טוב, אבל לא אוכל לשחק עד שאהיה בן 50. יש לי שנה נוספת בחוזה, הגוף יגיד לי מתי להפסיק".

על עתידו: "אני משוכנע שאמשיך בכדורגל, אבל עדיין לא החלטתי באיזה תפקיד. אימון זה משהו שמעניין אותי, אקבל החלטה אחרי שאפרוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully