וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין אנשים כאלה": הטרגדיה של "האמא" של מכבי תל אביב הקסומה

עולם הכדורסל מתאבל, מכבי תל אביב סופדת: אשתו של שון ג'יימס הלכה לעולמה, והותירה את החבורה המגובשת שזכתה בגביע אירופה המומה וכואבת. אחיו: "אני שבור"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

למכבי תל אביב היו קבוצות מוכשרות ואיכותיות יותר מזו שהציגה בעונת 2013/14, אבל מעטות - אם בכלל - היו מלוכדות ומגובשות כל כך. גיבורי העונה ההיא, שהסתיימה עם זכייה סנסציונית באליפות אירופה, שמרו על קשר כל השנים הללו ונותרו חברים קרובים.

"בקבוצה ההיא הייתה אחווה אמיתית, חיבור שלא היה לי באף קבוצה אחרת. השחקנים ששיחקו איתי בזמנו הפכו לחברים אמיתיים לחיים, לאחים שלי, וזה יימשך לנצח", אמר שון ג'יימס ב-2019.

חמש שנים חלפו, והחבורה המיוחדת והמגובשת איבדה השבוע את מי שהוגדרה כ"אמא של כולם" בקבוצה. מליסה ג'יימס, אשתו של שון, הלכה לעולמה בטרם עת בנסיבות שעדיין לא הובררו, והותירה את שחקני הקבוצה ההיא המומים וכאובים. טייריס רייס, ג'ו אינגלס, דווין סמית' וסילבן לנדסברג, שגם תיחזקו קבוצת וואטסאפ פעילה, בוודאי השתמשו בה כדי לנסות לנחם את ג'יימס, קפטן הקבוצה דאז, שהיה הלב הפועם של החבורה ונהג לארח אותה בביתו.

"בתחילת העונה שלי במכבי תל אביב הייתי בלי בת הזוג שלי, ושון ומליסה פחות או יותר אימצו אותי. גרנו אחד ליד השני והייתי מגיע לבית שלהם כל הזמן. הם כל הזמן דאגו לי ועזרו לי. הם אנשים מיוחדים", סיפר ג'ו אינגלס בעבר.

שון ג'יימס ואשתו מליסה עם ילדיהם. מתוך פייסבוק, צילום מסך
דמות מרכזית בעונה הקסומה. מליסה ג'יימס לצד שון וילדיהם/צילום מסך, מתוך פייסבוק

מליסה ג'יימס הייתה דמות בולטת עד כדי כך שאפילו הוזכרה בהודעת הפרידה של מכבי תל אביב מהסנטר בשנת 2014. "שון ומשפחתו נמצאים כבר 6 שנים במדינת ישראל - 3 שנים בבני השרון ו-3 שנים במכבי, ומטבע הדברים נקשרו מאוד למקום, כפי שגם אנו במכבי נקשרנו למשפחת ג'יימס - שון, מליסה ולבנים התאומים ברוקלין ובריידן", נכתב בזמנו.

הבוקר מכבי תל אביב נפרדה ממליסה באופן סופי ומוחלט. "שולחים את תנחומינו לקפטן העבר וחברנו היקר שון ג'יימס, בעקבות מותה של מליסה האהובה. ליבנו איתך בשעה הקשה הזאת, כל משפחת מכבי מתאבלת יחד איתך. יהי זכרה ברוך", נכתב מטעם מכבי תל אביב.

ג'יימס כתב אמש: "איבדתי את אהבת חיי אתמול בלילה. לא אוכל להגיב לכל ההודעות, אבל אני מעריך את התפילות שלכם. זה רגע קשה עבורי, עבור ילדיי ועבור כל מי שהכיר ואהב את יקירתי".

אמש שיתף דלרוי ג'יימס, אחיו של שון ומי ששיחק בעצמו בישראל, בתחושותיו הקשות. "אני שבור לחלוטין, מיואש. אלוהים, תרפא את ליבי וקח את הצער הזה ממני", כתב, ולאחר מכן העלה תמונה משותפת עם מליסה והוסיף: "אני אוהב אותך אחותי, נוחי בשלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גם כדורסלן העבר גיל אמיתי, ששיחק עם ג'יימס בבני השרון, ספד: "בגיל 18 בבני השרון שיחקתי עם שון, לדעתי השנה הראשונה שלו בארץ. אין אנשים כאלה. הוא ואשתו ז"ל מהאנשים היותר טובים שזכיתי להכיר במהלך הקריירה ושמרנו על קשר גם הרבה אחרי. למרות שהייתי ילד ולא שיחקתי שניה תמיד נתנו לי תחושה טובה וביטחון, במיוחד מליסה. אנשים טובים. כואב הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully