וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה "קרוע"? מקרון במסר לפלורנטינו וריאל לקראת האולימפיאדה

על רקע המחלוקת סביב השתתפותו של אמבפה בפריז, נשיא צרפת שלח מסר: "מצפה מהמועדונים בצרפת ובאירופה להתגמש ולשחרר שחקנים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

עמנואל מקרון מקווה שגם טורניר הכדורגל של אולימפיאדת פריז ימשוך אליו את מיטב הכוכבים - ושולח מסר ברור לקבוצות שמערימות קשיים על שחרורם, בדגש על ריאל מדריד. כזכור, הבלאנקוס הבהירו להתאחדות הצרפתית שאין בכוונתם לשחרר את פרלאן מנדי, אורליאן טשואמני ואדוארדו קמאבינגה למשחקים בפריז, ועל פי דיווחים קיימת מחלוקת גם בכל הנוגע לשחרורו של קיליאן אמבפה, מי שמיועד לעבור לריאל בתום העונה.

אמבפה על פי הדיווחים מעוניין לשחק בפריז ולייצג את נבחרת צרפת בטורניר הביתי המרגש, אבל מרגיש "קרוע" בין העולמות, על רקע חילוקי הדעות בין הצדדים.

אמש כאמור שלח נשיא צרפת מסר ברור לפלורנטינו פרס וריאל מדריד. "נעשה כל שביכולתנו כדי להעמיד סגל תחרותי למשחקים. יש לי ביטחון בקבוצות הצרפתיות והאירופיות שיבינו את חשיבות עניין וישחררו את השחקנים", אמר מקרון, וכשנשאל האם הוא מתכוון ספציפית לריאל מדריד, השיב: "לחלוטין. כשאני מדבר על מועדונים אירופיים, אני מתכוון אליהם".

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה מתחבק עם נשיא צרפת עמנואל מקרון. רויטרס
רוצה אותו בפריז. מקרון עם אמבפה/רויטרס

מקרון הוסיף: "אני מקווה מאוד שהמועדון של אמבפה ישחרר אותו. יש את היורו לפני כן, כך שזה עלול להיות בעייתי, אבל כולי תקווה שהמועדונים יוותרו כדי שחובבי הכדורגל יוכלו לקבל שואו אמיתי בפריז. אני חושש מאוד שבמצב הנוכחי, זה לא יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully