וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשנה את הענף": קייטלין קלארק נבחרה בדראפט, והטירוף רק החל

אינדיאנה באופוריה, הגופיות נחטפות, וגם הכרטיסים: הגארדית שסחפה את ארה"ב נבחרה ראשונה, בלילה שרמז על העתיד המבטיח של ה-WNBA

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

אחרי שסחפה את ארצות הברית ככוכבת מכללות, קייטלין קלארק עוברת לשלב הבא בקריירה - במטרה להוכיח שהיא לא עוד תופעה חולפת. הגארדית שריתקה את האמריקאים למסכים בזכות היכולות יוצאות הדופן שהראתה כשחקנית אוניברסיטת אייווה, נבחרה הלילה (בין שני לשלישי) כצפוי בבחירה הראשונה של דראפט ה-WNBA, באירוע נוצץ ומתוקשר שסיפק הצצה להייפ האדיר שקלארק תוסיף לכדורסל הנשים המקצועני.

אינדיאנה פיבר, שזכתה בבחירה הראשונה, כמובן לא חשבה פעמיים לפני שבחרה בקלארק בת ה-22, צלפית מדופלמת ששברה שיאים רבים במכללות. הדראפט נערך בברוקלין לעיני אלפי צופים שמילאו את האולם, כשבאינדיאנה התאספו כ-17 אלף צופים באולם הביתי של הפייבר וצפו יחד ברגע ההיסטורי, עוד עדות לטירוף הגובר סביב קלארק.

אחרי הבחירה, קלארק קיבלה שיחת טלפון ממושל אינדיאנה בכבודו ובעצמו, ורבים משחקני אינדיאנה פייסרס, כולל הכוכב טייריס הליברטון, קיבלו את פניה בברכה לעיר. אלפי הגופיות של קלארק במדיה החדשים, שהוצעו למכירה הלילה במכירה מיוחדת, חוסלו תוך שעה אחת בלבד. ב-WNBA דיווחו בשבועות האחרונים על עלייה גדולה בביקוש לכרטיסים למשחקים בעונה הבאה, דבר שמיוחס להגעתה של קלארק לליגה.

"אנחנו עדים לרגע היסטורי בענף שלנו, שישנה את האופן בו אנחנו מסתכלים עליו", אמרה הקומישינרית קטי אנגלברט בנוגע להצטרפותה של קלארק לליגה."יתכן שלא נחווה עוד דבר כזה לעולם. זה שינוי שחיכינו לו במשך דורות".

קלארק תחבור באינדיאנה לאלייה בוסטון, הבחירה הראשונה בדראפט 2023 שזכתה העונה בפרס רוקית העונה. יחד הם ינסו לקחת את הפייבר לטופ, אחרי שלא סיימו במאזן חיובי מאז 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully