וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העלמנו את מילסון": הגיבור המפתיע של באר שבע והתשובה לקין

16.4.2024 / 6:15

מאמן מכבי ת"א התקשה לקבל את ההפסד, בקבוצה ענו: "ניצחון מוצדק". מחמאות לדדיה שהרשים מול האנגולי: "החזרנו את הכבוד שאבד". הראש בגביע? "חושבים רק על חיפה". ומה עם החוזה של ברדה?

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

בהפועל באר שבע מרוצים מאוד מהניצחון על מכבי תל אביב ולא מתייחסים לכל רעשי הרקע מסביב. "ניצחנו בצדק", אמרו אמש גורמים בקבוצה בתגובה לטענות של מאמן מכבי תל אביב רובי קין. "היינו צריכים את זה בשביל עצמנו. אחרי שלושה הפסדים למכבי תל אביב העונה, היינו חייבים לנצח ולהחזיר לעצמנו את הכבוד".

בקבוצה מקווים למנף את הניצחון מאמש למשחקים הקרובים, בעיקר כי מכבי חיפה ממתינה בשבת וברביעי הבא מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה. "הניצחון הזה צריך להחזיר אותנו למומנטום חזק. לתת לכולנו ביטחון שאנחנו הולכים למאני טיים עם אמונה גדולה".

מי שזכה למילים חמות במועדון היה המאמן אליניב ברדה, שבחר לעלות עם שלושה בלמים ועשה שינויים טקטיים וחילופי שחקנים בהתאם להתפתחויות במשחק. להפועל באר שבע אופציה להאריך את ההתקשרות עם ברדה לעונה הבאה ותמוה, שזה טרם נעשה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ומה עם החוזה שלו? ברדה חוגג בסיום/ברני ארדוב
אור דדיה (מימין) עם יוני סטויאנוב שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הגיבור המפתיע. דדיה מימין לצד סטויאנוב/ברני ארדוב

הניצחון אמש היה חשוב גם כדי להתרחק שוב מהפועל חיפה שמאיימת על המקום השלישי של אלונה ברקת וגם כדי להמשיך ולהלחיץ את מכבי חיפה, שנמצאת במקום השני. בשבת תצא הפועל באר שבע למשחק חוץ מול מכבי חיפה וברדה לא מתכוון לעשות חשבון ולשמור שחקנים לגביע מול מכבי נתניה באמצע השבוע הבא.

"אנחנו לא מסתכלים ולא חושבים על הגביע, אלא רק על מכבי חיפה ועל הליגה", הבהירו אמש במועדון. מי שיחסר הוא גיא בדש ששוב נפצע אתמול ומתח את שריר הירך האחורי. ברדה בחר לנפות את אנדרה פוקו מההרכב בגלל איחור להתכנסות לפני המשחק. אור דדיה שנכנס במקומו עשה עבודה מצויינת. "הוא העלים את מילסון", אמרו בקבוצה על המגן הימני שחזר מסקוטלנד והאמין שיקבל יותר דקות.

על העובדה שעלה בלי זרים בהרכב, אמר ברדה אמש: "אפילו לא שמתי לב. אני לא בוחר את השחקנים לפי תעודת הזהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully