וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפנדל הגרוע בהיסטוריה": ולנסיה ניצחה בזכות החמצה מגוחכת בדקה ה-97

אנטה בודימיר יכול היה להשוות עבור אוסאסונה, אבל רגל אחת שלו נתקעה בשנייה והכדור התגלגל לידי השוער. העטלפים חגגו 0:1 ועלייה למקום השביעי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

לא מעט החמצות פנדלים יש מדי עונה, אבל כזו לא ראינו כבר זמן רב. אנטה בודימיר יכול היה להציל נקודה ביתית עבור אוסאסונה בתוספת הזמן מול ולנסיה, אבל רגל אחת שלו נתקלה בשנייה בריצה לעבר הנקודה הלבנה ומה שיצא בדקה ה-97 זו בעיטה עלובה בשמאל שהתגלגלה לידי גיורגי ממרדשווילי. שוער נבחרת גאורגיה אמר תודה ורשם עצירה שלישית העונה מהנקודה הלבנה (מתוך חמש בעיטות) כשבספרד הכתירו את הבעיטה של בודימיר כ"פנדל הגרוע בהיסטוריה". ולנסיה חגגה 0:1 בחוץ ועלתה למקום השביעי בלה ליגה ששווה כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג. האם היא תחזור לאירופה אחרי חמש עונות?

אנדרה אלמיידה הפורטוגלי הכריע את המפגש עם בעיטה חדה מצד ימין אל הרשת בדקה ה-18. אוסאסונה לחצה, נעצרה בקורה ובתוספת הזמן כאמור ה-VAR התערב וזיכה אותה בפנדל, אבל דווקא מלך שעריה שיכול היה להשוות לארטיום דובביק בראש טבלת המבקיעים של הליגה ולכבוש את ה-17 שלו העונה, היה חתום על הרגע המביך.

שחקני ולנסיה חוגגים עם השוער גיורגי ממרדשווילי. Ion Alcoba Beitia, GettyImages
בסטטיסטיקה זו עדיין עצירת פנדל. שחקני ולנסיה חוגגים עם גיורגי ממרדשווילי/GettyImages, Ion Alcoba Beitia

המחזור ה-32 בלה ליגה ייצא לדרך בשישי עם המפגש בין אתלטיק בילבאו לגרנאדה, כשלמחרת ולנסיה תארח את בטיס וביום ראשון ייערך הקלאסיקו הגדול בין ריאל מדריד לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully