וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבש חמישייה ואפילו חגג כמו אבא: צפו במסי ג'וניור מככב בארה"ב

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 19:44

מתאו מסי רק בן 8, אבל כבר מראה בקבוצת הילדים של אינטר מיאמי את האיכויות שאפיינו את אבא שלו. בארה"ב מתפעלים מ"תצוגה שטרם נראתה בגילאים האלו". אפילו החולצה מספר 10, רק שהרגל החזקה היא הימנית. צפו בביצועיו של הילד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

אומרים שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ. במקרה של מתאו מסי, בנו בן ה-8 של ליאו מסי, הוא בטח ירצה לממש את הקלישאה הזו ובמקרה שלו, ייתכן מאוד שהיא נכונה.

כידוע, אבא מסי משחק באינטר מיאמי ובעקבות כך הוא רשם את בנו לקבוצת הילדים של אינטר מיאמי עד גיל 9. סרטון שרץ ביממה האחרונה ברשת מראה כיצד מסי ג'וניור, עם המספר 10 על הגב, מבקיע לא פחות מחמישייה במשחק של קבוצתו, רק שבניגוד לאבא, מתאו התברך דווקא ברגל ימין חזקה ולא ברגל שמאל המפורסמת שהפכה את אביו, אולי לכדורגלן הכי טוב בהיסטוריה.

צפו בשערים

מתאו מסי. צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אפילו החגיגה כמו אבא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך

מעבר לאיכויות הדומות לאבא שלו, מתאו, שחולף על פני שחקנים כאילו הם אוויר, חיקה את אביו גם בחגיגת השערים עם הפרחת נשיקה לעבר הקהל. מתאו הבקיע בבעיטה חופשית, בכדרור והציג את הרפרטואר שאפיין כל כך ועדיין מאפיין את האבא. במיאמי ידעו לספר שזו ההופעה המרשימה ביותר של שחקן בגילו וצריך לחוס על ההורים של שחקני הקבוצה היריבה. בקצב הזה, תוך פחות מעשור אולי נראה את מתאו כבר מככב בקבוצת בוגרים. האם זו תהיה ברצלונה? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully