וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרדיוס הראשון שלה: הפועל תל אביב תארח את מכבי רמת גן בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 19:03

אחרי שהמשחק נדחה מהמועד המקורי שלו בשל הוראות פיקוד העורף יארחו האדומים את הדולקת אחריהם בטבלה (שלישי, 18:00) בבירת הנגב. ג'יילן הורד הפצוע ייעדר. בכורה לאומוט ברמת גן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שלישי, 18:00) עם המשחק הדחוי מאתמול בין הפועל תל אביב למכבי רמת גן בהיכל הקונכיה בבאר שבע. המשחק היה אמור להיערך ביום ראשון, אבל נדחה לאור המתקפה מאיראן והוראות פיקוד העורף על מנת לאפשר לקהל להגיע. האדומים מגיעים למשחק מהמקום השני עם 16 ניצחונות וארבעה הפסדים. רמת גן מדורגת במקום השלישי עם 15 ניצחונות ושישה הפסדים.

בהפועל תל אביב התרגלו לקצב משחקים מטורף מאז חודש נובמבר, ולפתע מוצאת עצמה הקבוצה בסיטואציה אליה לא התרגלה, עם משחק אחד בשבוע וסגל רחב מאוד של שחקנים שמחכים לדקות משחק. הפועל עברה את המשחק הראשון אחרי פיטוריו של דני פרנקו ברגל ימין עם ניצחון קל על גליל עליון תחת הנהגתו של ברק לדרר, שממשיך לקבל את הקרדיט גם למשחק נגד רמת גן השלישית בטבלה. המשחק יהיה הראשון של האדומים מתוך ארבעה מחוץ להיכל שלמה בעקבות עונש הרדיוס שהוטל עליה באיגוד הכדורסל, כשלפחות הצו שאסר עליה גם להתאמן באולם הוסר בחלקו והפועל חזרה לאולם בסוף השבוע. ג'יילן הורד, שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי, ייעדר, כמו גם דז וולס שלא יתלבש.

ברק לדרר מאמן זמני הפועל תל אביב כדורסל. לירון מולדובן
ישיג עוד ניצחון על הקווים? לדרר/לירון מולדובן

החבורה של שמוליק ברנר המשיכה בעונה הנפלאה שלה כשגברה על הפועל חולון בחוץ באמצע השבוע האחרון, במשחק שיזכרו ממנו בעיקר את האירועים המכוערים שליוו את הסיום שבו ופחות את הניצחון המפתיעה שהשיגה רמת גן עם שלושה זרים בלבד. הקבוצה מזיסמן איבדה לפני המשחק את הפורוורד אייזיאה מיילס שסובל מקרע ברשתית בעין, ואת מקומו תפס באופן זמני שחקן נבחרת דרום סודאן נוני אומוט, שיחבור לבן ארצו מנג'וק מת'יאנג שהגיע לקבוצה לפני מספר שבועות. ברמת גן מקווים כי שיתוף הפעולה יעזור להם להמשיך במסכת ההפתעות ולהתקרב אפילו למקום השני בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully