וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מירוץ האליפות הצמוד: מאמן חדש לזלצבורג של גלוך

גרהארד שטרובר שמונה רק בקיץ סיים את דרכו אצל האלופה האוסטרית בעשור האחרון אחרי האכזבה באירופה ורצף תוצאות מאכזב. סינל של ליפרינג יחליפו עד תום העונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

רד בול זלצבורג זכתה בעשר השנים האחרונות באליפות הליגה האוסטרית, וגם השנה היא בפסגת הטבלה אחרי 26 מחזורים, אך לעומת השנים הקודמות, הפעם היא מתקשה הרבה יותר מבדרך כלל כשהיא בשוויון נקודות עם שטרום גראץ בפלייאוף העליון, שישה מחזורים לסיום העונה.רק בשני המחזורים האחרונים הקבוצה של אוסקר גלוך איבדה נקודות בתיקו עם ראפיד וינה והפסד מפתיע ללאסק לינץ ששם את שטרום גראץ חזק בתמונת האליפות, והערב (שני), האלופה האוסטרית הודיעה על פיטוריו של גרהארד שטרובר, מאמן הקבוצה.

שטרובר בן ה-47 הגיע לזלצבורג מניו יורק רד בולס, אחת הקבוצות תחת אותה הבעלות של "קבוצת רד בול", בחודש יולי האחרון, אך לא הצליח מספיק גם במסגרת המקומית וגם במסגרת האירופית כשהקבוצה שלו הודחה בשלב הבתים וסיימה את דרכה באירופה מוקדם מהצפוי.

מי שידריך את הקשר הישראלי וחבריו עד תום העונה הוא אונור סינל, מאמנה של פ.צ. ליפרינג, קבוצת בת נספת של זלצבורג, אליה ישוב בתום העונה של הליגה האוסטרית.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Franz Kirchmayr, GettyImages
יזכה באליפות עם המאמן החדש? גלוך/GettyImages, Franz Kirchmayr

* ארד בר חזר מהרחקה ושיחק 86 דקות בניצחונה של צ'רקאסי 0:1 על ורס ריבנה במחזור ה-24 בליגה האוקראינית, שם קבוצתו ניצבת במקום התשיעי ובמרחק תשע נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully