וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב תודח בסיבוב הראשון? כוכב מילווקי "בספק גדול" לפתיחת הפלייאוף

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 18:35

בארה"ב מדווחים: יאניס אנטטוקומפו עדיין פצוע וספק רב אם יהיה כשיר לפתיחת הסדרה נגד אינדיאנה, שנה לאחר שנפצע והודח באותו סיבוב על ידי מיאמי

דריבל, 9.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפלייאוף בעונה שעברה ב-NBA היה מאכזב מאוד מבחינת יאניס אנטטוקומפו, שנפצע במהלך הסיבוב הראשון נגד מיאמי בסדרה שבו קבוצתו הודחה כבר בסיבוב הראשון. כעת, ייתכן שהאולסטאר שהוליך את הבאקס לאליפות רק לפני שלוש שנים, ייעדר שוב בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

הסופרסטאר של הבאקס, שנפצע בשריר שנמצא בין הברך לקרסול במשחק נגד בוסטון ב-9.4, עדיין סובל מכאבים ועל פי דיווחים בארה"ב הוא בספק גדול למשחק הראשון בסדרה נגד אינדיאנה.

ביום רביעי דוק ריברס מאמנו אמר שאין צפי לחזרה שלו וגם כעת במילווקי לא יודעים מתי הוא יחזור, אך ספק אם זה יהיה במשחק הראשון. בשנה שעברה יאניס נפצע בפתיחת הסדרה מול מיאמי. הוא חזר למשחק הרביעי, אבל קבוצתו הובסה 4:1 בסדרה מול ההיט שהמשיכו עד הגמר.

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. רויטרס
רק בריאות. יאניס/רויטרס

יאניס, פעמיים MVP לשעבר, רושם העונה ממוצעים מרשימים של 30.4 נקודות, 11.5 ריבאונדים ו-6.5 אסיסטים בממוצע בעונה הסדירה, אותה מילווקי סיימה בקול ענות חלושה ואיבדה את המקום השני במזרח לניקס המפתיעים. אחרי העונה המאכזבת אשתקד, מילווקי השתדרגה באולסטאר נוסף כשצירפה את דמיאן לילארד לצד יאניס. אלא שלצד משחקים נהדרים, הבאקס הפגינו בעיקר חוסר יציבות ומצפה לקבוצה הזו סדרה קשה מאוד מול אינדיאנה שהיתה אחת מהפתעות העונה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully